Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشتريانِ سرويس دهنده هاي اينترنت در کشورمان در بيشتر مواقع از کيفيت و خدمات شرکت ها يا تنوع اندک سرويس ها گلايه داشته اند و کافيست پاي درد دل آنها بنشينيد تا از عدم تحقق وعده ها برايتان بگويند. به همين دليل، زماني که شرکتي تصميم مي گيرد سرويس هاي متنوع و پايداري را عرضه کند، گويي پنجره اي از اميد به روي عده زيادي گشوده مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اگر به ياد داشته باشيد، چندي پيش ايرانسل بسته هاي حجيم اينترنت همراه خود را حذف کرد، در حالي که تعداد زيادي از کاربران جهت استفاده از همين بسته ها، براي خريد مودم هاي همراه هزينه کرده بودند. اين اقدام سبب شد تا در توييتر، موج گسترده اي از اعتراضات به سوي ايرانسل سرازير شود و پس از مدت تقريباً کوتاهي، اپراتور دوم بسته هاي اينترنت را دوباره برگرداند.
در همان زمان، کاربران در شبکه هاي اجتماعي از اينترنت TD-LTE «مبين نت» به عنوان جايگزيني براي طرح هاي حذف شده ي ايرانسل ياد کردند و اگر به خاطر داشته باشيد، خود مبين نت هم با حضور فعالش در شبکه هاي اجتماعي از جمله توييتر، جوايزي را بابت 1000 بار ريتوييت شدن يک توييت به برخي کاربران اهدا کرد.
اما به تازگي خود مبين نت هم در شبکه هاي اجتماعي، مخصوصاً توييتر، با انتقادهايي رو به رو شده و کاربران اشاره مي کنند که اين شرکت هم اخيراً برخي از بسته هاي پرطرفدار و حجيم را حذف کرده است.


با جستجويي ساده در شبکه هاي اجتماعي، مي بينيم که مبين نت يکي از پرطرفدارترين بسته هاي خود يعني ظرفيت 300 گيگابايت در بازه زماني 3 ماه را حذف کرده که همين موضوع سبب شکايت عده اي از کاربرانش شده است.

اين در حاليست که يکي ديگر از بسته هاي پرطرفدار نيز در آستانه حذف شدن قرار گرفته و مبين نت خبر مي دهد که تا پايان تابستان، بسته 100 گيگابايتي 1 ماهه (1000 گيگابايت اينترنت رايگان شبانه) با قيمت 70 هزار تومان را حذف خواهد کرد.

از ابتداي ورود فناوري نسل چهارم ثابت يا TD-LTE به ايران، شرکت هاي ارائه دهنده اين نوع اينترنت، تبليغات آن را با محوريت بسته هاي متنوع و حجيم ارائه داده اند چرا که نسبتاً ارزان تر و بدون محدوديت تر از ADSL يا LTE هستند. همين مسئله سبب شد تا کاربران پرمصرف، اقدام به تهيه مودم هايي مخصوص تکنولوژي TD-LTE کنند.
مسئله اينجاست که شما در زمان داشتن يک مودم ADSL، مي توانيد از اينترنت هر شرکتي استفاده کنيد ولي آنطور که کاربران مبين نت مي گويند، در صورت خريد مودم TD-LTE از اين شرکت، صرفاً مي توانيد از آن با اينترنت مبين نت استفاده کنيد و در صورتي که بخواهيد سرويس دهنده را عوض کنيد، بايد يک مودم جديد تهيه کنيد.

مبين نت در پاسخ به انتقاد يکي از کاربرانش توضيح مي دهد که طرح ها «پروموشن» بوده اند در حالي که در آن زمان، اين اطلاع رساني صورت نگرفته بود. به نظر مي رسد حالا به همين دليل در وب سايت اين شرکت، روي بسته 100 گيگابايتي ماهانه يک علامت «تا پايان تابستان» مي بينيم و اکنون مبين نت تلاش مي کند در خصوص بسته هاي موقت، اطلاع رساني صحيح تري داشته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۴۱۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟

زی‌سان: قسمت دهم سریال شوگون به نوعی آخرین قسمت سریال بود و هنوز هیچ خبری از اینکه فصل دوم سریال ساخته می‌شود یا نه وجود ندارد، اما با توجه به محتوای این سریال در قسمت پایانی به نظر می‌رسد که کارگردانان و نویسندگان سریال قصد دارند فصل دوم سریال شوگون آن را نیز بسازند. با توجه به استقبال زیاد مردم از این سریال خوش‌ساخت این اتفاق اصلا بعید نیست. 

ماریکو و آس پایانی توراناگا

به گزارش زی‌سان؛ اگر سیر شخصیت اصلی فصل اول این سریال یعنی «یوشی توراناگا» را از ابتدا تا به انتها مشاهده کنیم متوجه می‌شویم که تغییرات و یا به نوعی تحولی در شخصیت وی رخ می‌دهد که نشان می‌دهد سریال قرار است ادامه پیدا کند. تحول شخصیتی توراناگا تا قسمت آخر مشخص نمی‌شود، اما مرگ «ماریکو» در قسمت پایانی که در واقع آس آخر خود توراناگا برای فرار از انزوا و در نهایت شکست نیرو‌های ایشیدو و رسیدن به فرمانروایی اوزاکاست این ذهنیت را به مخاطب منتقل می‌کند که توراناگا رویای شوگون شدن را در سر دارد و در این مسیر حاضر است هر مانعی را از سر راه بردارد به هر قیمتی؛ حتی با فدا کردن مهمترین نیرو‌های خود از جمله ماریکو. 

توراناگا که در ابتدای داستان شخصیتی محبوب و اخلاقی داشت به یکباره در قسمت آخر در گفتگو با (فرمانده ارتش ادو که به توراناگا خیانت می‌کند) که به دست خود توراناگا به قتل رسید این تحول شخصیتی را عیان می‌کند. آن طور که از سریال بر می‌آید توراناگا هم خادم وفادارش و هم ماریکو را قربانی نقشه‌های خود می‌کند و نوع برخوردش با آنجین نیز حکایت از این دارد که وی از همان ابتدا نقشه شوگون شدن را به هر قیمتی می‌چیده است. 

قتل عام مردم روستای «آجیرو» بدون هیچ دلیلی

تحول شخصیتی توراناگا زمانی بیشتر آشکار می‌شود که وی مردم روستای آجیرو را به دلیل اینکه برای مسیحی‌ها جاسوسی کرده و باعث شده کشتی آنجین غرق شود می‌کشد و برخی از آنها را سلاخی کرده است. این در حالیست که کشتی آنجین را خود توراناگا و ماریکو غرق کرده‌اند. این رفتار توراناگا کاملا مغایر با قسمت‌های اول سریال است که کاملا به افرادش احترام می‌گذارد و به هیچ عنوان افراد بی‌گناه را نمی‌کشد. همچنین در قسمت‌های اول سریال وی در چشم مخاطب بسیار مهربان و با گذشت نشان داده می‌شود، اما قسمت پایانی کاملا خلاف این روند است. به نوعی می‌توان قسمت دهم سریال شوگون را نقطه آغازی بر تحول شخصیتی توراناگا قلمداد کرد. همین عامل یکی از مواردیست که به نظر می‌رسد فصل دوم این سریال قطعا ساخته خواهد شد؛ شاید با محور رویارویی توراناگا با آنجین یا بلک‌ثورن. 

آنجین و مشاهده آینده 

آنجین یا همان غریبه سریال از ابتدا تا انتهای فصل اول نقش تاثیرگذاری از خود بر جای نمی‌گذارد و تنها در نقش یک شخصیت نسبتا حاشیه‌ای ظاهر شده که هیچ ابتکار عملی از خود ندارد. البته این طبیعی است چرا که وی در ژاپن کاملا غریبه است و فصل اول سریال به نوعی شخصیت‌پردازی آنجین است برای ماجراجویی‌های بعدی وی. از طرف دیگر در قسمت دهم سرایل آنجین بخشی از آینده خود را زمانی که کاملا پیر شده و فرزندانش بر بالینش نشسته‌اند مشاهده می‌کند. زمانی که هنوز صلیب در دستش است و فرزندانش از این صحبت می‌کنند که وی ارتش ژاپن را شکست داده است. دیدن آینده به نوعی درآمدیست بر اینکه قرار است آنجین در فصل دوم (و شاید فصول سوم و چهارم) سریال نقش حیاتی‌تر و مهمتری را بازی کند. 

با تمامی گزاره‌های بالا می‌توان ادعا کرد که فصل دوم سریال قطعا ساخته خواهد شد و در حالی که شخصیت مرکزی داستان در فصل اول «یوشی توراناگاست» در فصل دوم احتمالا این شخصیت مرکزی به «آنجین» منتقل خواهد شد.

tags # شبکه نمایش خانگی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است
  • دولت سیزدهم انتصاب یک چهره دولت قبل در پست پایین دولت فعلی را تحمل نکرد
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود
  • بهبود سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای فیبرنوری در خوزستان
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟
  • اینترنت در روزهای کنکور قطع نمی‌شود
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • هر آنچه که کاربران «تیک تاک» باید درباره ممنوعیت آن در آمریکا بدانند
  • اینترنت اختصاصی  یا اختلالی؟