Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@16:23:59 GMT

گنج‌یابی عباس غزالی در «هزار داستان»

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۴۲۲۹۲

برنامه هزار داستان امروز (سه‌شنبه 30 خردادماه) با اجرای عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون به موضوع گنج و گنج‌یابی می‌پردازد.

خبرگزاری فارس: برنامه هزار داستان امروز (سه‌شنبه 30 خردادماه) با اجرای عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون به موضوع گنج و گنج‌یابی می‌پردازد.

این قسمت از برنامه که با اجرای عباس غزالی روی آنتن شبکه نسیم می‌رود راوی قصه‌های سه میهمان است که هر سه به نوعی در جست‌وجوی گنج هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نخستین روایت درباره یک گنج‌یاب است که در راه پیدا کردن گنج تلاش زیادی کرده و زمانی که گنجی را پیدا می‌کند، اتفاقاتی رخ می‌دهد که استخراج آن به سرانجام نمی‌رسد. یکی دیگر از میهمانان برنامه یک مین‌یاب است که از پنجمین روز جنگ کار خود را آغاز کرده و تا همین امروز ادامه دارد. سومین میهمان برنامه یک قهرمان پارا المپیک در رشته دو و میدانی است که نقص عضو مادرزادی دارد.

«هزار داستان» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و مریم نوابی‌نژاد در ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۸:۳۰ به مدت۶۰دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و تکرار آن ساعت‏‎٠١:٠٠ بامداد، ٠٨:٣٠ و ‏‎١٣:٣٠ روز بعد خواهد بود.

مشاور کارگردان در این مجموعه سیاوش صفاریان‌پور است و تیتراژ پایانی این برنامه را گروه «پالت» اجرا کرده‌اند.

سایر عوامل این برنامه عبارتند از: ناظر کیفی: حامد عبدوس، نویسنده: اشکان عقیلی‌پور و مسعود خاکباز، مدیر تولید: رایموند رسولی، جانشین تولید: علی حصاری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: احسان بشارت، مستندسازان: آرش یزدانی، مهران فردپور، خسرو کریمی و هانا حواری‌نسب، طراح دکور: بهرنگ سهرابی، طراح نور: حسین قاسمی، مدیر تصویربرداری: رضا نمازی، صدابردار: مسعود دادگری و سعید احمدی، تدوین: سید منصور نیکخواه خوشکلام، نیما برق لامع و سهیل سرداریان، موسیقی تیتراژ پایانی: گروه پالت، چهره‌پرداز: مینا بادامی، طراح نشانه: علی دبیریان، عکاس: نازی خوش‌اخلاق، تصویربردار پشت صحنه: احسان سلطانی، دستیار تهیه: سعید قلوبی و محمدمهدی رحمتی، روابط عمومی: مریم قربانی‌نیا، فضای مجازی: امیرحسین کریمی وثیق.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۴۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط

پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: امیرعلی مهرابی در رشته لکوکیدز (مهندسی خلاقیت) و حسین شکری‌نیا در لیگ لکو الک (آزمایشگاه الکترونیک) به ترتیب مقام‌های دوم و سوم، و سهمیه شرکت در مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط کشور عمان را دریافت کردند.

وی افزود: مسابقات کشوری دانش‌آموزی لکوکاپ ایران دو روز پیش، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد و در این رویداد هزار گروه برتر حوزه رباتیک از سراسر کشور در ۱۵ رشته و ۳۰ لیگ با هم رقابت کردند.

لکوکاپ به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های پژوهش محور دانش‌آموزی در خاورمیانه است که هر سال در دانشگاه‌های برتر برگزار می‌شود.

این رویداد پژوهشی با ایجاد بستری مناسب، این امکان را به کودکان و نوجوانان می‌دهد که در هر رشته‌ای که فعالیت کرده‌اند، خلاقیت و مهارت‌های فرا گرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش‌آموزان رقابت کنند.

مسابقات جهانی مسقط آذر ۱۴۰۳ در کشور عمان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دست‌یابی به دانش فنی ساخت پلیمرهای نسوز در پژوهشگاه مواد و انرژی
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • عضو حماس: نتانیاهو به دنبال توافق نیست
  • احتمال افزایش ابر و رگبار پراکنده در اراک
  • احتمال افزایش ابر و رگبار پراکنده
  • افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده
  • برنامه جامعی برای مدیریت سیلاب در خراسان جنوبی لازم است
  • سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • سیستم مکان یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد