Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز – محموله های کالای قاچاقی به ارزش دو میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال در آذربایجان شرقی کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموران نیروی انتظامی فرماندهی آذربایجان شرقی با اجرای عملیات های پلیسی در برخی از شهرستان های استان و با هدف مبارزه با قاچاق کالا، محموله هایی به ارزش برآوردی دو میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال را کشف و ضبط و متهم را نیز در ارتباط با این پرونده ها دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف ۸۳۰ میلیون ریال کالای قاچاق در عجب شیر

فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر در همین خصوص ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ومبارزه با قاچاق کالا، ماموران گشت یگان امداد شهرستان یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ را متوقف کردند.

سرهنگ رحمان عبدی در ادامه خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی، تعداد ۲۷۲ عدد تجهیزات الکترونیکی غیرمجازبه ارزش تقریبی ۴۱۰ میلیون ریال را کشف و ضبط کردند که بصورت ماهرانه در خودرو جاسازی شده بود.

فرمانده انتظامی عجب شیر با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و هنجار شکنان، از شهروندان خواست تا با ارائه گزارش ها و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را در افزایش امنیت اقتصادی و اجتماعی جامعه یاری کنند.

وی همچنین از کشف محموله سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا، ماموران یگان امداد شهرستان حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و آنرا متوقف کردند.

عبدی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد ۱۶۱ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۴۲۰ میلیون ریال کشف و خودرو را توقیف و یک نفر متهم را نیز در ارتباط با این رونده دستگیر و به مرتجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر درپایان از شهروندان خواست: هر گونه اخبار و اطلاعات خود را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع ونیز تقدیر، پیشنهاد و انتقاد از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی را با سامانه تلفنی ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی که به صورت شبانه روزی پاسخگوی آنها است در میان بگذارند.

توقیف محموله گردوی قاچاق ۲۵۰ میلیون ریالی در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه نیز از توقیف یک محموله گردوی قاچاق به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران مبارزه با کالای قاچاق در حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پیکان وانت مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ پاسدار رضا اصلانی فر در تشریح این خبر ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۵۰۰ کیلوگرم گردو فاقد مجوز قانونی و گمرکی به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و خودرو مذکور نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد، ازشهروندان درخواست کرد:درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توقیف محموله قاچاق میلیاردی در هشترود

کشف محموله قاچاق میلیاردی در هشترود نیز خبری بود که فرمانده انتظامی این شهرستان با اعلام آن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان هشترود به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ محمدتقی سلطانی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی، مقدارسه هزار و ۲۸۰ کیلوگرم برنج قاچاق، ۳ هزار و ۴۲۰ کیلوگرم مغز گردوی قاچاق و تعداد ۵ گونی مغز بادام را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعلام شد، افزود: در این خصوص سه نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان هشترود در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه می زند که از مردم تقاضا داریم هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۴۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار جمال سلمانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز با اولویت واپایش انبارها، محل دپو کالای قاچاق و برخورد با خودروهای شوتی در سطح استان مقادیر قابل توجهی کالای اساسی کشف شد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی دستگاه قضایی یک انبار بزرگ کالای اساسی که فاقد مجوز قانونی بود را کشف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تلاش کارکنان انتظامی ۹ دستگاه خودرو موسوم به شوتی که حامل کالاهای فاقد مجوز قانونی بودند را شناسایی، توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این راستا ۱۰ متهم دستگیر شد بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سردار سلمانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال اعلام کردند، تصریح کرد: هموطنان می‌توانند اخبار واطلاعات خود درخصوص قاچاق کالا، احتکار، اختلاس و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ درمیان بگذارید.

کد خبر 6090263

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین