Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:54:42 GMT

همایش فصلی خانه احزاب، نیمه دوم تیرماه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۴۲۸۵۳

همایش فصلی خانه احزاب، نیمه دوم تیرماه برگزار می‌شود

اعضای شورای مرکزی خانه احزاب مصوب کردند که همایش فصلی این نهاد صنفی در نیمه دوم تیرماه سال جاری برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، چهلمین نشست شورای مرکزی خانه احزاب ایران عصر دوشنبه (۲۹ خرداد) به ریاست قدرتعلی حشمتیان رییس خانه احزاب ایران و با حضور شهاب‌الدین صدر، حسین کمالی، یدالله طاهرنژاد، حسین کاشفی، حجت الاسلام مرتضوی کیاسری، میرمحمدی، مهدی علیخانی، احمد شریف، محمدی نوری، کیهانیان و علی عبادی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست، ابتدا ناطقین پیش از دستور، علی کیهانیان، محمدی نوری و علی عبادی مطالبی را در رابطه با مسایل روز بیان داشتند، سپس حشمتیان رییس خانه احزاب ایران ضمن عرض تسلیت سالگرد شهادت مولی الموحدین امام علی(ع) و تسلیت درگذشت مادر محترمه آقایان طاهرنژاد، کیهانیان، عبادی و مادر همسر خودشان و تمجید از حرکت سپاه پاسداران در رابطه با پاسخ دندان‌شکن حمله موشکی به داعش، انتخاب دو عضو شورای مرکزی، آقایان حق‌شناس و حبیب‌زاده را به عضویت شورای شهر تهران تبریک گفت.

وی در ادامه گزارشی از فعالیت خانه احزاب و فعالیت احزاب درایام انتخابات اخیر، ارائه و سپس اعضای حاضر در جلسه به ترتیب سخنانی را در رابطه با چگونگی تعامل با دولت و تعیین نمایندگان احزاب سراسری و استانی برای حضور در جلسات کمیسیون ماده ۱۰، احزاب و برگزاری همایش فصلی خانه احزاب در نیمه تیرماه ۱۳۹۶ بیان کردند.

اعضای شورای مرکزی خانه احزاب ایران در پایان چهلمین نشست خود و مصوب کردند که سخنران همایش فصلی تیرماه خانه احزاب رئیس جمهور باشد و در صورت عدم حضور وی جهانگیری معاون اول و محمد شریعتمداری معاون اجرایی برای سخنرانی دعوت به عمل آوردند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۴۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود

سخنگوی شورای ائتلاف گفت که جلسه منتخبان مجلس دوازدهم امروز برگزار می‌شود. - اخبار سیاسی -

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام خبر برگزاری نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت شورای ائتلاف به خبرنگار سیاسی تسنیم گفت: این نشست امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

اختصاصی| لیست 16نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

 

وی افزود: این روزها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزار میشود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزار میکند و امیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

رسولی در پایان با اشاره به برخی تخریب‌ها گفت: برخی روشی جز بی‌اخلاقی و تخریب ندارند، بی‌محلی سیاست ما به این قلیل افراد است. مسئله ما مردم و کشور است و با عنایت به رهنمودهای رهبرانقلاب در باب وحدت و پرهیز از مجادلات بیهوده سیاسی ازآنها و رفتارشان عبور میکنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • کتاب تاریخ مفهوم عدالت اجتماعی در دوران مشروطه نقد می شود
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس