Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@19:51:25 GMT

رضایت نامه بیرانوند چه قدر آب می خورد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۴۳۴۴۶

علیرضا بیرانونددروازه بانپرسپولیس با درخشش در درون دروازهتیم ملیو تیمپرسپولیساز چند تیم خارجی از جمله باشگاه فنرباغچه پیشنهاد دریافت کرده است.

باشگاه فنرباغچه مدتی پیش درخواست جذب بیرانوند را بهباشگاه پرسپولیسارائه کرد اما مسئولان پرسپولیس با توجه به قرارداد داشتن این دروازه بان با تیم خود برای صدور رضایت نامه بیرانوند 2 میلیوندلارپیشنهاد دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان باشگاه فنرباغچه در آن زمان حاضر نشدند مبلغ بالایی برای دریافت رضایتنامه بیرانوند بپردازند اما گفته می شود اکنون آنها حاضر شدند که مبلغ یک و نیم میلیونیوروبرای به خدمت گرفتن بیرانوند بپردازند.

گفته می شود نمایندگان باشگاه فنرباغچه قرار است فردا به تهران بیایند و پیشنهاد جدید خود را برای جذب بیرانوند به مسئولان پرسپولیس ارائه بدهند.

بیرانوند با مسئولان پرسپولیس بر سر مبلغ قرارداد خود اختلاف دارد و هنوز مسئولان پرسپولیس رقم قرارداد این بازیکن را افزایش ندادند و همین موضوع باعث شده که شایعه جدایی بیرانوند از پرسپولیس قوت بگیرد.

شنیده ها حاکی از آن است مسئولان پرسپولیس که نسبت به ماندن بیرانوند در تیم خود دچار شک و تردید شدند مذاکرات خود را با رشید مظاهری دروازه بان سابقذوب آهنآغاز کردند تا در صورت جدایی بیرانوند جایگزینی برای این دروازه بان داشته باشند.

سلیمانی وکیل بیرانوند درباره این مطلب گفت: باشگاه فنرباغچه همچنان خواهان جذب بیرانوند است و مسئولان این باشگاه برای مذاکره با مسئولان پرسپولیس قرار است به تهران بیایند. این باشگاه برای جذب بیرانوند پیشنهاد جدیدی داده است و مسئولان پرسپولیس باید تصمیم نهایی درباره پیشنهاد فنرباغچه بگیرند چرا که بیرانوند تا سال 1400 با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و برای انتقال به اروپا نیاز به رضایتنامه دارد.

به هر حال باید دید مسئولان پرسپولیس برای بار دوم پیشنهاد باشگاه فنرباغچه قبول می کنند یا نه!

باشگاه خبرنگاران

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۴۳۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب ایران برای بازی با ترکمنستان مشخص شد/ حسینی جای بیرانوند را گرفت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر قلعه‌نویی ترکیب تیم ملی فوتبال ایران را برابر ترکمنستان در دور چهارم از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص کرد که به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، سعید عزت‌اللهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قائدی و مهدی طارمی.

دیدار تیم‌های ملی ایران و ترکمنستان ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه عشق آباد ترکمنستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس
  • بی‌خبری پرسپولیس از نامه بورس به بانک ملت
  • ابهام در واگذاری پرسپولیس؛ سازمان بورس به بانک ملت نامه زد + عکس
  • اولین رویای ملی‌پوش ایرانی در تکیه بر باد رفت
  • چشم انتظاری گارسیا برای بازگشت بیرانوند
  • ترکیب ایران برای بازی با ترکمنستان مشخص شد/ حسینی جای بیرانوند را گرفت
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!
  • رویاپردازی یک ایرانی به قیمت نابودی نیمیر و انگاپت
  • اعداد عجیب و غریب ستاره جدید پرسپولیس/ افشاگری محمد خدابنده لو از پیشنهاد استقلال!
  • فنرباغچه قید ترکیه را زد، به لالیگا می‌رویم!