Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@00:29:49 GMT

تماس معاون تراکتور با مسئول پرونده عشوری در فیفا

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۴۳۴۶۳

تماس معاون تراکتور با مسئول پرونده عشوری در فیفا

معاون حقوقی باشگاه تراکتورسازی در تماس با مسئول آلمانی پرونده سینا عشوری در فیفا پیگیر وضعیت این بازیکن شد.

به گزارش "ورزش سه"، سینا عشوری هافبک تیم تراکتورسازی به خاطر محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات همچنان وضعیت نامعلومی برای فصل هفدهم لیگ برتر دارد. پس از استعلام فدراسیون فوتبال درباره عشوری از فیفا، باشگاه تراکتورسازی نیز هفته گذشته در نامه‌ای به فدراسیون جهانی خواهان تعیین تکلیف این بازیکن شد اما تا این لحظه پاسخی دریافت نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از این رو آرش نجفی، معاون حقوقی باشگاه تراکتورسازی در تماسی با خانم شانین برگر، مسئول آلمانی پرونده عشوری در فیفا پیگیر وضعیت این بازیکن شد.


نجفی در این باره به "ورزش سه" گفت:‌«ما پیگیر وضعیت سینا عشوری هستیم. در تماسی که با خانم شانین برگر به صورت تلفنی داشتم، درباره مستندات ارائه شده توضیحات کاملی را ارائه کردم. با این حال ایشان اعلام کردند که جهت اعلام رای نهایی به زمان بیشتری برای بررسی نیاز دارند؛ چراکه باید به صورت دقیق باید مستندات را بررسی کنند.»


وی افزود: «خانم برگر با اشاره به اینکه تراکتورسازی نمی ‌تواند بازیکن جدیدی جذب کند اعلام کرد که موضوع عشوری موضوع حساس و مهمی است. قرار است طی روزهای آینده رای نهایی پرونده اعلام شود.»


نجفی در بخش پایانی صحبت‌هایش عنوان کرد: «ما از شرایط سینا عشوری مطلع هستیم که نگران آینده اش است اما به طور مداوم پیگیر موضوع هستیم. امیدوارم مجوز حضور سینا عشوری در تراکتورسازی از سوی فیفا صادر شود و این بازیکن بتواند در فصل آینده به تیم کمک کند.»

سینا عشوری‌ تراکتورسازی تبریز

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۴۳۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور

معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص آخرین وضعیت لایحه تقسیم استان‌های کرمان و تهران گفت: این لایحه با توجه به فرصت زمانی کم باقی مانده تا پایان مجلس فعلی، به مجلس دوازدهم ارائه خواهد شد.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در گفتگو با خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو در کرمان در خصوص آخرین وضعیت لایحه تقسیم استان‌های کرمان و تهران گفت: این لایحه با توجه به فرصت زمانی باقی مانده تا پایان مجلس فعلی، به مجلس دوازدهم ارائه خواهد شد.

وی افزود: در بحث تقسیمات کشوری، موضوع تاسیس چندین استان جدید در کشور در دولت در حال نهایی شدن است، که این موضوع هم در مورد تهران و هم در مورد کرمان و احتمالا در مورد سیستان و بلوچستان صورت خواهد گرفت.

حسینی در مورد تاسیس استان کرمان جنوبی با توجه به قول رییس جمهور در سال ١٤٠١ در جمع مردم جیرفت نیز اظهار داشت: موضوع تاسیس استان کرمان جنوبی از نظر دولت نهایی شده است و قرار شد لایحه آن با موضوع تقسیم استان‌ تهران با هم به مجلس ارائه شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد: موضوع تاسیس استان‌های جدید در دستور کار دولت است که بزودی بصورت یکجا اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: لایحه تاسیس استان‌های جدید در کرمان و تهران بزودی و در آینده‌ای نزدیک به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌گردد.

دیگر خبرها

  • دولت توپ کشتی پرتغالی را به زمین اژه‌ای انداخت/ مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتور هستم!
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی + عکس
  • عکس| وضعیت خلیل‌زاده پس ضربه مهرداد محمدی
  • اولین تصویر از وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی | اخراج نداشت؟