Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماشین را روشن کرده و شروع به حرکت کردم، در همین حین متوجه شدم که چرخ عقب خودرویم روی چیزی رفت اما به گمان اینکه آنها مقابل چرخ چیزی قرار داده‌اند، با وانت فرار کردم...

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ مرد چهل ساله‌ای به نام شاهین که به اتهام قتل مرد جوانی به نام فرهاد بازداشت شده است، پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهین در اظهاراتش درباره جزئیات این پرونده و قتل فرهاد به سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت گفت: سالها قبل من با شخصی به نام ناصر معامله برنج می‌کردم و از شمال با وانتم برایش برنج می‌آوردم تا اینکه در خرداد ماه 95 مقداری برنج به مبلغ 3 میلیون و 200 هزار تومان برای ناصر آوردم و او گفت که چند روز دیگر پول برنجها را پرداخت می‌کند؛ چند روز گذشت اما ناصر پولی به من نداد تا اینکه یک هفته بعد ناصر با من تماس گرفت و درخواست 500 کیلو برنج کرد؛ او گفت که برنج را به او تحویل دهم و تسویه حساب کنم.

شاهین که 40 سال سن دارد، در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: زمانیکه بار برنج را به ناصر تحویل دادم او فقط پول 500 کیلو برنج را به من داد اما طلب قبلی‌ام را تسویه نکرد، ناصر گفت برنجهای قبلی به مبلغ 3 میلیون و 200 هزار تومان را فروخته اما سرش کلاه گذاشته و پولی به او نداده‌اند و گفت در معاملات بعدی جبران می‌کند اما در معاملات بعدی من دیگر برنج مرغوب به او ندادم و پول را نیز یکجا دریافت می‌کردم، در آخرین معامله ناصر با من تماس گرفت و گفت برنج نامرغوب است، او از من خواست که برنجها را تعویض کنم، من نیز نزد ناصر رفته، برنجهای نامرغوب را بار زدم اما پولی که گرفته بودم را به او پس ندادم.

وی افزود: من به ناصر گفتم این بار برنج را بابت طلب قبلی که داشتیم، می‌برم که چند روز بعد ناصر با من تماس گرفت و مرا تهدید کرد تا اینکه شب قبل از حادثه یکی از دوستان ناصر به من زنگ زد و گفت برایش برنج ببرم، من نیز در تاریخ اول بهمن ماه سال 95 وانت را بار برنج زدم و به خیابان سراج رفتم، زمانیکه رسیدم با دوست ناصر تماس گرفتم که او گفت منتظر بمانم؛ حدود 20 دقیقه منتظر مانده بودم که ناصر، پسرش و چند نفر دیگر آمدند، با من درگیر شده و مرا کتک زدند، ناصر و دوستانش شیشه آینه وانتم را شکسته و اسپری ‌اشک‌آور به من زدند،‌ آنها سوئیچ خودرویم را برداشتند که من داخل وانت رفته و با استفاده از سوئیچ یدکی که داخل وانت بود، درها را قفل کردم.

شاهین اظهاراتش به بازپرس را اینگونه ادامه داد: درحالیکه این افراد به خودرویم آویزان شده بودند ماشین را روشن کرده و شروع به حرکت کردم، در همین حین متوجه شدم که چرخ عقب خودرویم روی چیزی رفت اما به گمان اینکه آنها مقابل چرخ چیزی قرار داده‌اند، با وانت فرار کردم من متوفی را اصلاً ندیده بودم و او را نمی‌شناختم.

ناصر نیز در اظهاراتش به بازپرس گفت: زمانیکه شاهین برنج نامرغوب را پس گرفت، یک میلیون و 900 هزار تومانی که به او داده بودم را به من پس نداد، تا اینکه در روز حادثه شاهین را در خیابان سراج دیدم، با دوستم فرهاد (مقتول) تماس گرفتم و همراه با او، پسرم و یکی دیگر از دوستانم نزد شاهین رفتیم، شاهین هنگام حادثه درهای وانت را قفل کرده بود، می‌خواستیم با وی صحبت کنیم و همسایه‌ها نیز جمع شده بودند که ناگهان شاهین حرکت کرد و فرهاد را زیر گرفت.

سرانجام سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران پس از این اظهارات، شاهین را برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار داد و بررسی‌ها درباره این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

R1370/Psaadati/S2,20,21/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۴۳۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!

پروژه‌های خاص خودرویی همیشه طرفداران ویژه خود را داشته است. تبدیل برخی از خودروهای پرطرفدار به سگمنت دیگر در چند سال اخیر توجه ماشین‌بازهای بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. معرفی پیکاپ یا همان وانت بی‌ام‌و M۴، یکی از این پروژه‌های خاص بوده و شباهت جالبی به ماجرای تولید نسخه وانت پراید در کشورمان دارد!

به گزارش خبرآنلاین، این خودرو که بی‌ام‌و M۴ Maloo نام دارد، دارای روکش ضد خش جدید با روکش آینه‌ای است. اما بدون شک جذاب‌ترین ویژگی این خودرو، بدنه ute است که آن را به اولین پیکاپ M۴ در جهان تبدیل کرده است.

این تبدیل توسط DinMann تکمیل شد که مسلماً کار بسیار منظمی را انجام داده و با اقداماتی نظیر برش بخش عقبی سقف، جدا کردن کابین، اضافه کردن قسمت بار و قاب فلزی سفارشی و یک درب عقب کاربردی همراه شده است. کل این فرایند تبدیل شش هفته طول کشیده است.

قطعات فیبرکربنی روی سپرها و رکاب‌های جانبی دیده می‌شوند. به‌روزرسانی‌های دیگری مانند روکش موتور جدید و ادوات فیبرکربنی روی داشبورد به کار برده شده‌اند. بخشی از صندلی ردیف عقب هنوز در داخل کابین وجود دارد.

نشان Competition به این معنی است که موتور ۳.۰ لیتری شش‌سیلندر توئین توربو، ۵۰۳ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. قدرت تولیدی از طریق یک گیربکس هشت‌سرعته اتوماتیک با کمک سیستم xDrive به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

دیگر خبرها

  • تبدیل پراید وانت به خاور توسط هموطن خوش ذوق (فیلم)
  • یسنا ربوده شده بود
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • جزئیات جدید دادستان از پرونده یسنا |‌ شواهد و قرائن نشان می دهد ...
  • فهرست نامزدهای اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»
  • پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!
  • بهروز افخمی و خاطرات یک بازپرس دادگستری
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • چالش حل یک معما در خیابان + فیلم