Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان در 24 ساعت گذشته اقدام به بررسی قیمت طلا و سکه، قیمت انواع جارو شارژی و قیمت انواع قارچ در میادین تره‌بار و ... کرده است. آفتاب‌‌نیوز : بررسی بازار ارز آزاد و بین بانکی، قیمت طلا و سکه، قیمت انواع جارو شارژی و قیمت انواع قارچ در میادین تره‌بار از جمله اخباری بود که میزان در ۲۴ ساعت گذشته به بررسی آن‌ها پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قیمت جاروشارژی در بازار + جدولبرای خرید جاروشارژی بوش مدل BBHMOVE۴ در بازار باید حدود ۶۴۴ هزار تومان هزینه کرد.
مظنه آپارتمان در منطقه نواب + جدول قیمتآپارتمان نوساز در خیابان کارون متری 3 میلیون و 300 هزار تومان قیمت گذاری شده و برای خرید یک واحد 68 متری به سرمایه 224 میلیون و 400 هزار تومان سرمایه نیاز است.دلار افزایش قیمت را برگزید/ 22 ارز، ارزان شد + جدولارزش 22 ارز بین بانکی در حالی روند نزولی به خود گرفت که ارزش دلار آمریکا نسبت به روز گذشته با افزایش قیمت کار خود را آغاز کرد.قیمت انواع قارچ در میادین تره‌بار + جدولبرای خرید هر کیلو قارچ در میادین میوه و تره بار باید از 5 هزار تومان تا حدود 8 هزار و 500 تومان هزینه کرد.
طلا با کاهش قیمت مواجه شد/ ربع سکه اوج گرفت + جدول قیمتطلا و سکه امروز با کاهش قیمت در بازار معامله شد تا روند صعودی روز گذشته را تغییر دهد.
اُفت شاخص بورس متوقف شد/ آیفکس رشد کردشاخص بورس و اوراق بهادار در سیمین روز از خرداد ماه سال جاری، با رشد بیش از 8 واحدی به پله 78 هزار و 867 واحدی رسید.
قیمت نفت به 46 دلار و 95 سنت رسیدقیمت هر بشکه نفت برنت امروز با ۴ سنت افزایش به ۴۶ دلار و ۹۵ سنت رسید که پایین ترین رقم در ۷ ماه گذشته است.

رشد قیمت طلا در بازارهای جهانیعدم قطعیت های سیاسی در نقاط مختلف جهان موجب شد تا قیمت طلا امروز اندکی افزایش یابد.منبع: میزان

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۴۴۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش بهای نفت در بازار جهانی

بهای نفت طی ماه‌های اخیر به شدت تحت تاثیر تنش‌های سیاسی در شرق اروپا (جنگ اوکراین) و خاورمیانه (جنگ غزه) قرار داشته است. با این حال، دلایل اقتصادی نیز از جمله دیگر مواردی هستند که بر بهای طلای سیاه در بازار جهانی تاثیر می‌گذارند. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، بهای نفت در معاملات امروز بازار انرژی به دلیل کاهش شاخص ارزش دلار در برابر سایر ارز‌های معتبر جهان شاهد جهش یک و نیم درصدی بود. 

بر این اساس، نفت برنت دریای شمال در معاملات امروز با یک دلار و ۴۲ سنت افزایش، ۸۸ دلار و ۴۲ سنت در هر بشکه داد و ستد شد. بهای نفت وست تگزاس اینترمیدیت آمریکا نیز با یک دلار و ۴۶ سنت افزایش، به ۸۳ دلار و ۳۶ سنت در هر بشکه رسید. 

کاهش تنش میان ایران و اسراییل پس از نگرانی‌ها پیرامون گسترش جنگ غزه به سایر مناطق در خاورمیانه و نیز نگرانی‌ها درباره کاهش تقاضای چین به عنوان بزرگترین وارد کننده نفت، در روز‌های گذشته باعث کاهش بهای طلای سیاه شده بود. 

برآورد‌های اولیه نشان می‌دهد میزان ذخایر نفت تجاری آمریکا طی هفته گذشته شاهد افزایش بوده و پالایشگاه‌های ایالات متحده مصرف کمتری داشته اند که همین موضوع می‌تواند بازار انرژی را تحت تاثیر قرار دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اقتصاد بین الملل

دیگر خبرها

  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • جهش بهای نفت در بازار جهانی
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • برنج هم از تورم جا نماند!