Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@22:00:38 GMT

پرداخت بخشی از مطالبات چایکاران

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۴۴۲۸۰

پرداخت بخشی از مطالبات چایکاران

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازساری،محمد ولی روزبهان رییس سازمان چای کشور گفت: از آغاز برداشت برگ سبز چای تاکنون حدود ۴۶ هزار تن برگ سبز چای به ارزش ۱۰۷ میلیارد تومان از مزارع استانهای مازندران و گیلان برداشت شد.

نجمه سیدی معاون باغبانی جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی پیش بینی می شود تا پایان مهر ماه حدود ۲۰۰ تن برگ سبز چای در منطقه برداشت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آغاز چین دوم برداشت برگ سبز چای در کلارآباد افزود:سطح زیر کشت چای در شهرستان عباس آباد حدود ۴۰ هکتار است و۵۵ خانوار در مناطق، چارز، کلاراباد بالا، یالبندان، یالبندان سرا و جیسا کلاراباد در امر کاشت، داشت و برداشت برگ سبز چای فعالیت دارند.

معاون باغبانی جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد با بیان اینکه حدود ۱۸۵ تن برگ سبز چای پارسال در این منطقه برداشت شد. گفت: پیش بینی می شود امسال در چین اول ۶۵ تن برگ سبز چای درجه یک و ۱۳ تن درجه دو برداشت می شود.

سیدی افزود: قیمت خرید برگ سبز چای درجه یک هر کیلو گرم 26 هزار و 142 ریال و درجه دو هرکیلو گرم 14هزار و 695 ریال تعیین شد.

برداشت برگ سبز چای همه ساله در چهار چین از اوایل اردیبهشت آغاز و تا پایان مهر ادامه دارد.

انتهای پیام/آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۴۴۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب جاده‌های بین مزارع و عشایری شهرستان آبدانان بر اثر سیلاب

عبدالنبی امینی پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: براثر بارندگی‌های اخیر که میزان آن بیش از ۱۴۰ میلیمتر گزارش شده اکثر جاده‌های بین مزارع تخریب و تردد ماشین آلات کشاورزی را غیرممکن کرده است.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه برداشت دربخش کلات مورموری آ غاز ش ده است، برای سهولت در امر برداشت محصولات کشاورزی ضمن تخصیص اعتبارات بحران به بخش کشاورزی لازم است در کوتاه‌ترین زمان ممکن کار ترمیم و مرمت جاده‌های بین مزارع به سرعت انجام گیرد تا کشاورزان عزیز بتوانند محصول خود را به موقع برداشت کنند.

وی گفت: برابر بازدیدهای به عمل آمده توسط کارشناسان جهاد کشاورزی وضعیت مزارع کشاورزی را پس بارندگی ها مطلوب و به کشاورزان گرامی توصیه می‌شود تا رسیدن مزارع به نرم برداشت عجله نکنند.

کد خبر 6096123

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • آغاز برداشت گل گاو زبان در شهرستان املش
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • برداشت گوجه سبز از باغ های سرخه
  • تخریب جاده‌های بین مزارع و عشایری شهرستان آبدانان بر اثر سیلاب
  • ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد
  • آغاز برداشت گل محمدی در شهرستان سبزوار
  • خرید ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر
  • برداشت گل محمدی از گلستان‌های کاشان + تصاویر