Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس و هیأت رئیسه دانشگاه صدا و سیما از دانشکده دین و رسانه این دانشگاه در شهر قم بازدید و با استادان مدیران و دانشجویان این دانشکده دیدار و گفتگو کردند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دانشگاه صدا و سیما؛ دانشکده دین و رسانه دانشگاه صدا و سیما با هدف جذب طلاب و آموزش و پژوهش در حوزه تولید برنامه‌های دینی از سال ۱۳۷۲ با مجوز رسمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری تأسیس شده است و همه ساله از طریق کنکور سراسری و آزمون اختصاصی در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های دین و رسانه، تهیه کنندگی سیما، علوم ارتباطات و ادبیات نمایشی از میان طلاب سطح دو حوزه‌های علمیه کشور و داوطلبان آزاد علاقه مند، دانشجو می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر گودرزی رئیس دانشکده دین و رسانه قم در نشست مدیران این دانشکده با هیأت رئیسه دانشگاه صدا و سیما گفت: دانشکده دین ورسانه قم تاکنون با ۶۵۴ دانش آموخته، ۵۹۷ پایان نامه کارشناسی ارشد را در حوزه‌های دین، رسانه و هنر به ثمر رسانده است.
وی گفت: تولید بیش از ۳۰۰ فیلم کوتاه، ده تله فیلم و ۴ سریال تلویزیونی و بیش از ۱۵۰ جایزه داخلی و خارجی از جمله محصولات فعالیت هنری دانشجویان دانشکده دین و رسانه است.
دکتر اسفندیاری رئیس دانشگاه صدا و سیما هم با تشکر و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مدیران سابق و فعلی و استادان دانشکده دین و رسانه گفت: دانشکده دین و رسانه قم به عنوان دانشکده تخصصی مطالعات نظری در حوزه دین و رسانه و آموزش تخصصی تولید آثار دینی در رسانه می‌تواند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود موجب افتخار نظام جمهوری اسلامی در منطقه و جهان اسلام باشد.
رئیس و هیأت رئیسه دانشگاه صدا و سیما هم چنین با دانشجویان و نمایندگان انجمن‌های دانشجویی دانشکده دین و رسانه قم دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار دانشجویان مشکلات و کمبودهای ساختاری مانند نداشتن خوابگاه، ضعف زیرساخت‌های فنی و تجهیزات مورد نیاز رایانه‌ای و اینترنتی و برخورداری ناهمسان از امور رفاهی را در مقایسه با دانشجویان دانشگاه در تهران، طرح کردند.
در این دیدار آقایان دکتر رضوی طوسی معاون آموزش و پژوهش، دکتر شاکری نژاد معاون فرهنگی و دانشجویی، خراسانی معاون برنامه ریزی پشتیبانی و مالی و دکتر زارعیان سرپرست اداره کل آموزش دانشگاه صدا و سیما هر یک در حوزه‌های کاری مربوطه، به پرسش‌های دانشجویان پاسخ دادند.
دکتر اسفندیاری رئیس دانشگاه صدا و سیما هم در جمع دانشجویان دانشکده دین و رسانه با استقبال از انتقادات و پیشنهاد‌های آنان گفت: توانمندی و استعدادهای دانشجویان دانشکده دین و رسانه در بیان و مطالب آن‌ها مشهود بود و این که چنین طلاب و دانشجویان نخبه‌ای جذب این دانشکده شده اند قابل توجه و تحسین است.
دکتر اسفندیاری افزود: سعی خواهیم کرد موانع موجود برای حل مشکلات ساختاری و انباشته شده در این دانشکده را متناسب با مقدورات دانشگاه صدا و سیما از سر راه برداریم تا این دانشکده بتواند با ارتقاء سطح آموزشی، علمی و پژوهشی خود به جایگاه مطلوب نزدیک و بیش از پیش پاسخگوی نیازهای تخصصی رسانه ملی باشد.
هیأت رئیسه دانشگاه صدا و سیما هم چنین از ساختمان جدید دانشکده دین و رسانه بازدید کردند.
برای ساخت این ساختمان با پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصد تا کنون ۵۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به قم، هزینه شده و قرار است در ماه‌های آینده تجهیز و بهره برداری از آن آغاز شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۴۴۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده در مسیر شکل‌گیری/ برخی شخصیت‌های حقوقی عضویت را نپذیرفتند

رییس دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران اعلام کرد: شورای راهبردی این دانشکده با حضور شخصیت‌های حقیقی و حقوقی در حال شکل‌گیری است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر فاطمه یزدیان، رئیس دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران با اعلام این خبر گفت: شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران نیز مانند شوراهای راهبردی سایر دانشکده‌های تازه تاسیس که با حضور شخصیت‌های حقیقی و حقوقی مرتبط با موضوع هر دانشکده شکل گرفته‌اند، در حال شکل‌گیری است.

وی افزود: دانشگاه تهران در راستای سیاست‌های دولت مردمی برای اعمال سیاست‌های حمایتی جهت استحکام و ترفیع نهاد خانواده، برنامه جامعی را در این خصوص با محوریت دانشکده علوم خانواده طراحی و به اجرا در آورده است که از آن جمله می‌توان به ساخت و بهره‌برداری مهد کودک خانواده بزرگ دانشگاه تهران، شروع عملیات احداث پانصد واحد خوابگاه دانشجویی متاهلین و همچنین تاسیس مرکز ازدواج و خانواده دانشگاه تهران اشاره نمود. 

دکتر یزدیان با اشاره به اینکه شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده در مسیر شکل‌گیری است، گفت: برای شکل‌گیری قوی دانشکده علوم خانواده، مدیریت دانشکده با پیشنهاد صدور احکامی برای شخصیت‌های حقیقی و حقوقی به استقبال تشکیل این شورا رفته است و حضور شخصیت‌هایی نظیر دکتر جمیله سادات علم‌الهدی و دیگر چهره‌ها و اساتید در این شورا را مایه تقویت دانشکده در راستای برنامه‌های جامع خانواده محوری دانشگاه می ‌داند.

رییس دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: پیشنهاد و مطالعات مفصل مربوط به تأسیس دانشکده علوم خانواده توسط جمعی از اساتید مبرز حوزه خانواده و تعلیم و تربیت از جمله خانم دکتر علم‌الهدی که استاد تمام فلسفه تعلیم و تربیت هستند، مطرح و دنبال شد. با توجه به اشراف این اساتید بر روی موضوع، از ایشان خواسته شد که در راه‌اندازی و فرآیند جذب و همچنین شورای راهبردی دانشکده نیز کمک کنند.

وی افزود: این درخواست با خانم دکتر علم‌الهدی نیز مطرح و از ایشان خواسته شد که در شورای راهبردی و هیئت جذب دانشکده علوم خانواده حضور داشته باشند که ایشان اعلام نمودند به علت مشغله علمی، امکان وقت گذاشتن برای این کار را نداشته و لذا این پیشنهاد را نپذیرفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده در مسیر شکل‌گیری/ برخی شخصیت‌های حقوقی عضویت را نپذیرفتند
  • گزارش تصویری | بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • عکس | بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • توضیح دانشگاه تهران درباره پست جدید همسر ابراهیم رئیسی
  • توضیح دانشگاه تهران درباره انتخاب همسر ابراهیم رئیسی به‌عنوان عضو هیات جذب دانشکده علوم خانواده
  • واکنش دانشگاه تهران به حواشی برخی انتصابات در دانشکده خانواده
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی