Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و دومین یادواره سرداران و ۱۴۸ شهید بخش دودانگه ساری با سخنرانی سردار وحیدی وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و محوریت شهدای مازندرانی مدافع حرم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، مسئول ستاد یادواره شهدای دودانگه ساری امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری بیست و دومین مراسم گرامی‌داشت سرداران و 148 شهید این بخش در مرداد ماه امسال خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاسدار حسین‌علی رضایی با اشاره به اقدام ارزشمند سپاه پاسداران در تنبیه دشمنان نظام مقدس، افزود: همان‌گونه که مردم انقلابی ایران اسلامی پاسخ کوبنده سپاه را به عنوان تامین کننده امنیت انقلاب اسلامی علیه دشمنان در انتظار داشتند، موشک باران دقیق و نقطه ای سپاه به مقر فرماندهی و تسلیحاتی داعش در دیرالزور سوریه عملیاتی کوچک از توان و اقتدار ملت بود تا همه بد خواهان حواسشان را جمع کنند که ایران انگلیس، فرانسه نیست تا با خوشبینانه ترین نگاه بگوئیم از کنار دشمنان ملتشان بی تفاوت بگذرند.

وی، موشک باران مقر دشمن در سوریه را اقدام تلافی جویانه و پاسخی نرم به متجاوزان، مهاجمان و خود فروختگان به استکبار جهانی دانست و حرکت سپاه را موجب تامین امنیت، غرور و افتخار همه هموطنان و آزادیخواهان برشمرد.

رضایی گفت: برگزاری یادواره شهدا در واقع زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و محفلی برای تامل بر سیره آنان است.

مسئول ستاد یادواره شهدای دودانگه گفت: شهدا با برکف نهادن جان خود، به دنیا و متعلقات آن پشت کرده و رفتار و سکنات خود را برای رسیدن به هدف والای قربت و همنشینی با خدا نظم بخشیدند.

رضایی افزود: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ستاد یادواره شهدا با حرکت خود جوش مردمی، در راستای اجابت امر مقام عظمای ولایت مبنی برآتش به اختیار، بیست و دومین یادواره 148 شهید گرانقدر را با محوریت یاد شهدای مازندرانی مدافع حرم، با شکوه تر از ادوار گذشته در دودانگه برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه بیست و دومین یادواره شهدای دودانگه در پنجشنبه پنجم مردادماه مصادف با سوم ذی القعده در روستای انگفام این بخش ساری برگزار می‌شود، یادآور شد: این یادواره با اجرای برنامه‌های مختلف آغاز و با سخنرانی سردار وحیدی رئیس دانشگاه عالی ملی و مرثیه خوانی بسیجی خوش الحان استان برادر سید ایمان حسینی ادامه می یابد.

رضایی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع و مختلف جانبی در این روز گفت: برنامه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و اجتماعی همچون پیاده‌روی خانوادگی، مسابقات دوچرخه‌سواری، نقاشی، مقاله نویسی و همراه با اهدا جوایز به نفرات برتر و برگزاری زیارت عاشورا، شبی با قرآن، عطرافشانی و ادای احترام به ساحت شهدا از جمله اقدامات ستاد یادواره در ایام منتهی به مراسم روز 5 مرداد ماه است.

مازندران در دوران دفاع مقدس و انقلاب 10400 شهید تقدیم نظام کرده است.

انتهای پیام/

R41358/P1377/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۴۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، یادواره هشت شهید دانشجومعلم فرهنگیان لرستان امروز دهم اردیبهشت با حضور جمعی از دانشجویان، مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا در پردیس علامه طباطبایی این دانشگاه برگزارشد.

سردار محمد علیپور، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان در این مراسم برگزاری یادواره شهدای دانشجومعلم را گامی مهم برای الگوسازی شهیدان در جوامع دانشگاهی دانست که در تربیت و رشد افکار جوانان و ارزش‌های دینی تأثیر بسزایی دارد.

در ادامه این مراسم از خانواده‌های گرانقدر چند شهید دانشجومعلم پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان تجلیل شد.

لرستان ۳۹ شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا