Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بر اساس آخرين اخبار منتشر شده، شرکت اپل قرار است طراحي جديدي را براي گوشي هاي آيفون 8 در نظر بگيرد. بر اساس تصاوير و ويديو هاي لو رفته در اينترنت، طراحي بدنه و قاب گوشي هاي آيفون 8 کاملاً متفاوت از نسل قبلي آيفون ها خواهد بود و اين يعني شروع رقابتي تازه در ميان توليد کنندگان گوشي هاي تلفن همراه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري آريا، بر اساس تصاوير و ويديو هاي منتشر شده در وب‌سايت‌هاي مختلف مي توان حدس زد که قرار است قاب صفحه نمايش در طراحي آيفون 8 چيزي کاملاً متفاوت از قاب هاي صفحه نمايش در طراحي هاي قبلي گوشي هاي آيفون باشد. در واقع قرار است قاب اين گوشي ها بسيار نازک طراحي شود. در واقع به عقيده بسياري از کارشناسان همين ويژگي باعث مي شود تا کاربران زيادي که گوشي هاي گلگسي S8 سامسونگ را به خاطر باريکي آن انتخاب کرده بودند به سمت خريد گوشي هاي آيفون 8 تمايل بيشتري نشان دهنده و اين مسئله باعث نگراني شرکت سامسونگ شده است.
در واقع گفته مي شود در طراحي جديد آيفون تنها بخشي از صفحه نمايش يا جلوي گوشي که قرار است با قاب پوشيده شود، دوربين جلويي گوشي است. از طرفي در تصاوير منتشر شده در بخش جلويي گوشي بيشتر از يک دايره تعبيه شده است که به نظر مي رسد علاوه بر سنسور دوربين جلو، قرار است سنسورهاي ديگري از جمله سنسور AR نيز در اين گوشي تعبيه شود.
از طرفي در اخبار منتشر شده در روز هاي گذشته نيز به اين نکته اشاره شده بود که قرار است دکمه Home در اين گوشي ها حذف شود اما هنوز مشخص نيست که دکمه مربوط به اسکنر اثر انگشت قرار است در پشت گوشي تعبيه شود و يا جاي ديگر. در واقع هنوز نمي توان نماي کلي از ظاهر گوشي هاي آيفون 8 ترسيم کرد و تنها جزييات بسيار کمي در خصوص نحوه طراحي اين گوشي ها منتشر شده است.
تنها همين قدر مي دانيم که در گوشي هاي آيفون 8 قرار است از صفحه نمايش OLED  لبه به لبه استفاده شود. سامسونگ نيز براي طراحي صفحه نمايش گلکسي S8 و S8+ نيز از چنين طراحي استفاده کرده است. اما تفاوت اين نوع صفحه نمايش در آيفون با صفحه نمايش استفاده شده در گلکسي S8 سامسونگ در اين است که اولي صاف و دومي انحنا دار طراحي شده است.
بر اساس آخرين تحليل هاي انجام شده گفته مي شود قيمت فروش گوشي هاي آيفون 8 بسيار بالا خواهد بود. قيمت اوليه و پايه اين گوشي هاي 870 دلار تخمين زده شده است اما اين قيمت در واقع به نوعي قيمت پايه و اوليه است و گفته مي شود تا بيش از هزار دلار نيز افزايش داشته باشد.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۴۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، اختتامیه جشنواره هنرهای نمایش کودک و نوجوان استان همدان با ۱۰ گروه نمایش در سینما کانون برگزار شد. داوران این جشنواره لیلا رسولی مربی مسئول شماره یک همدان، احمد بیگلریان پیشکسوت تئاتر همدان و صیفی از پیشکسوتان تئاتر از ارشاد بودند.

با ٰٰٰٰٰٰٰٰٰرأی و نظر داوران برگزیدگان نوزدهمین جشنواره نمایش به قرار زیر اعلام شد.

برگزیده طراحی بروشور به «نمایش قیچی که دنبال کار می‌گشت» تعلق گرفت.

در طراحی لباس: رتبه اول طراحی به نمایش «قصه پر غصه» و رتبه دوم طراحی لباس به نمایش «خورشید مهربان» تعلق گرفت.

در بخش موسیقی مانی طهوری و آراد مرادی در نمایش «قیچی که دنبال کار می گشت» به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

ستاره طاقتی احسن مربی مسئول مرکز شیرین سو در نمایش «گربه‌ها و خروس‌ها» بهترین طراحی صحنه و بهترین ساخت عروسک را انجام داده بود و حائز رتبه برتر شد.

بهترین بازیگران خانم: رتبه اول آرام غفوری محب در نمایش قیچی که دنبال کار می‌گشت، رتبه دوم پریسا زمانی در نمایش آه سرزمین من، رتبه سوم پگاه حمزه‌لویی در نمایش قصه پر غصه و حنانه مرادی فرزان قصه‌گوی نمایش سفری به همدان شایسته تقدیر شد

بهترین بازیگر آقا: رتبه اول علی چهاردولی در نمایش خورشید مهربانی، سروش احمدی رتبه دوم نمایش خورشید مهربانی و رتبه سوم امیرعلی نجفی در نمایش انتخاب.

در بخش نمایشنامه نمایش زرافه گردن دراز نوشته اعظم کیانی و نسرین طاهری و نمایش سفری به همدان نوشته نوشین بیگلریان شایسته تقدیر اعلام شدند.

بخش کارگردانی: رتبه اول آرام غفوری محب در نمایش قیچی که دنبال کار می‌گشت، رتبه دوم در نمایش قصه پر غصه، محدثه موسوی نامدار و رتبه سوم مینا هوشیار در نمایش آه سرزمین من شناخته شدند.

در پایان داوران نمایش‌های قیچی که دنبال کار می‌گشت به مربیگری یارا بختیاری از مرکز ۳ همدان و آه سرزمین من به مربیگری نوشین بیگلریان از مرکز ۳ همدان در بخش نمایش کانون و نمایش قصه پر غصه از کبودراهنگ را در بخش آزاد به عنوان برترین‌های این دوره از جشنواره هنرهای نمایش کودکان و نوجوانان استان همدان اعلام کردند و این سه نمایش به مرحله کشوری راه پیدا کردند

کد خبر 6096661

دیگر خبرها

  • معرفی 10 اپلیکیشن محبوب ایرانی که باید روی گوشی‌ آیفون نصب کنید
  • آیفون ۱۵پرومکس، پرفروش‌ترین گوشی جهان شد
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۱۸ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • وضعیت رجیستر شدن آیفون 14 پرو مکس
  • نمایش متفاوت شهاب زاهدی نسبت به پرسپولیس؛ پس چرا در تیم شما نمی‌زد؟
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز ( ۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • اندروید یا iOS ؟ کدام سیستم عامل امن‌ترین قلمرو را دارد؟
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند