Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@13:44:57 GMT

گفتگوی 18:30/ آغاز پرداخت وام با حساب یارانه

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۴۵۶۴۳

گفتگوی 18:30/ آغاز پرداخت وام با حساب یارانه

پرداخت وام ۵میلیون تومانی با وثیقه حساب یارانه نقدی از امروز در بانک کشاورزی آغاز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محمد رضا، غفوری، مدیر امور مشتریان و بانکداری عمومی بانک کشاورزی در گفتگوی اختصاصی در برنامه 18:30 شبکه خبر گفت: از امروز پرداخت در بانک کشاروزی به متقاضیان و واجدین شرایط، وام با حساب یارانه پرداخت می نمائید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در مرحله نخست کشاورزانی که دارای حساب یارانه ای در بانک کشاورزی هستند و گردش مالی در حساب خود دارند می تواند از تسهیلات استفاده نمایند.او گفت: در این طرح سقف استفاده از این کارت 5 میلیون تومان و مدت بازپرداخت آن حداکثر تا سه سال است.غفوری افزود: این تسهیلات فقط به سرپرست خانوارها پرداخت می شود و سرپرست خانوارها باید به شعبی که در آنها حساب دارند مراجعه کنند نه شعب دیگر بانک کشاورزی.مدیر امور مشتریان و بانکداری عمومی بانک کشاورزی گقت: این وام برا اساس دریافت یارانه به ازاء هرنفر چهل پنج هزار و پانصد تومان پرداخت می شود و به خانواده های یکنفره یک میلیون دویست و بیست هزار تومان، خانواده های دو نفر دو میلیون و پانصد هزار تومان، خانواده های سه نفره سه میلیون و هفتصد هزار تومان و خانواده های 4 نفر به بالا پنج میلیون تومان وام پرداخت می شود.او گفت: سود این وام صفر درصد است ولی اگر وام گیرنده اقساط خود را تا هفت روز پرداخت نکند سود آن 18 درصد محاسبه خواهد شد و این 18 درصد بعد از تسویه به حالت همان صفر درصد محسوب می شود.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۴۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی ناصحی افزود: پرداخت بدهی بیمه سلامت به داروخانه‌ها به ویژه داروخانه‌های خصوصی در اولویت سازمان بیمه سلامت است و مطالبات اسفند داروخانه‌ها امروز پرداخت شد و مطالبات فروردین ۱۴۰۳ نیز ظرف ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود.

وی گفت: رسیدگی اسناد به سرعت انجام می‌شود و در کل هزینه قابل پرداخت در داروخانه‌های خصوصی ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیارد تومان است.

ناصحی با بیان اینکه سهم ارز ترجیحی طرح دارویار از اختیارات ما خارج است، افزود: پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و از عهده ما خارج است و آخرین پرداخت در این بخش مربوط به دی سال قبل است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند.

وی گفت: تأمین منابع و واریز نهایی بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و ما در این خصوص نقشی نداریم.

کد خبر 6091489 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه کالا در استان بوشهر
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • طرح تعرفه‌گذاری پلکانی گاز خانگی باید اجرایی شود/ تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی را متوقف کنید
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • آغاز دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع