Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@21:10:51 GMT

تندیس گرجستانی برای کاغذ رنگیِ اصفهانی

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۴۶۲۸۴

تندیس گرجستانی برای کاغذ رنگیِ اصفهانی

فرهنگ>موسیقی - گروه موسیقی کاغذ رنگی از اصفهان تندیس و لوح تقدیر جشنواره بین‌المللی موسیقی پرخولی و فولکلور آرت سال 2017 گرجستان را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تندیس و لوح تقدیر جشنواره بین‌المللی موسیقی پرخولی و فولکلور آرت سال 2017 گرجستان به گروه موسیقی کاغذ رنگی به سرپرستی شهریار بلوچستانی و مدیریت مرجان کیانی از ایران اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه موسیقی کاغذ رنگی به نمایندگی از ایران روز یکشنبه 28 خرداد (18 ژوئن) در جشنواره بین‌المللی موسیقی پرخولی Perkhuli و فولکلور آرت Folk Art سال 2017 گرجستان با اجرای قطعاتی از آلبوم «آبی» و با پیام صلح و دوستی روی صحنه رفت.

برگزارکنندگان جشنواره بین‌المللی موسیقی پرخولی و فولکلور آرت لوح تقدیر و تندیس این جشنواره را به گروه موسیقی کاغذ رنگی از ایران اهدا کردند.

این گروه در سال ۱۳۹۲ با هدف پرورش خلاقیت و استفاده از استعدادهای ذاتی کودکان و نوجوانان از طیف سنی چهار تا ۱۳ سال، در اصفهان تأسیس شد.

اعضای گروه موسیقی کاغذ رنگی در جشنواره بین‌المللی موسیقی فولکلور گرجستان عبارت بودند از شهریار بلوچستانی (سرپرست، مدیر هنری، خواننده و نوازنده تنبک)، مرجان کیانی (مدیر گروه)، متین جانقربان (نوازنده تنبک)، بردیا بلوچستانی (نوازنده تنبک)، بردیا رحیمی‌مقدم (نوازنده تنبک و پیانو)، بامداد شفیعیان (نوازنده تنبک)، آرش رحیمی (نوازنده تنبک)، محمد متین‌امامی (نوازنده تنبک)، آرین صابوری‌نیا (خواننده)، آدرینا رزاقی (خواننده) و همراهان سیدامیرحسین بشارتفر، سپهر محمدتقی شیرازی، آریانا باقری طادی و پارسا ضیایی.

57242

کلید واژه‌ها : موسیقی - موسیقی جهان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۴۶۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۶۴ هزار اصفهانی در مارتن کنکور ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، رضاعلی نوروزی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مرحله نخست آزمون سراسری ۱۴۰۳ در ۲۸ شهر استان اصفهان برگزار می‌شود، اظهار کرد: بیش از ۴۱ هزار نفر از داوطلبان را بانوان و نزدیک به ۲۳ هزار نفر را مردان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه بیشترین داوطلبان استان شامل ۲۸ هزار و ۳۶۶ نفر در شهر اصفهان به رقابت می‌پردازند، گفت: پس از اصفهان، بیشترین داوطلبان در شهرهای کاشان با چهار هزار و ۳۲۸ نفر و نجف‌آباد با چهار هزار و ۱۷ نفر هستند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه اصفهان و دبیر ستاد آزمون استان اصفهان خاطر نشان کرد: حدود ۶۰ درصد داوطلبان این دوره را بانوان تشکیل می‌دهند و داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی-فنی و علوم انسانی صبح و گروه آزمایشی زبان و هنر نیز بعد ازظهر فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت) و گروه آزمایشی تجربی نیز صبح جمعه (۷ اردیبهشت) با هم به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان بیشترین تعداد داوطلب در گروه علوم تجربی با ۲۶ هزار و ۷۹۳ نفر گزارش شده است، افزود: در گروه انسانی نیز ۱۸ هزار و ۵۷۰ نفر، ریاضی ۹ هزار و ۱۰۸ نفر، زبان‌های خارجی ۵ هزار و ۴۵۳ نفرو گروه هنر ۴ هزار و ۷۹۵ نفر رقابت می‌کنند.

نوروزی ادامه داد: ازبین داوطلبان نوبت اول کنکور سراسری در این خطه ۲۶ هزار و ۷۹۳ نفر در گروه علوم تجربی هستند که بیشترین سهم از داوطلبان را با ۴۱ درصد شامل می‌شوند.

کد خبر 6088340

دیگر خبرها

  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • بازگشت به کار کارگران اخراجی شرکت پارس طبیعت سلولز گروه صنایع کاغذ پارس
  • رقابت بیش از ۶۴ هزار اصفهانی در مارتن کنکور ۱۴۰۳