Web Analytics Made Easy - Statcounter

بناب- فرماندار بناب گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان و به خاطر قرارگرفتن بناب در مسیر ترانزیت و عبور مسافران استان های دیگر لازم است ادارات درآمادگی۱۰۰در صد برای ارائه خدمات باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی الله فرج اللهی شامگاه سه شنبه در جلسه مشترک شورای هماهنگی ترافیک و کمیسون ایمنی حمل و نقل و سوانح شهری و جادهای شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های نیروی انتظامی، پلیس راه و پلیس راهور در ارائه خدمات به مردم اظهار کرد: امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل درتصادفات درون شهری کاهش داشتیم ولی در تصادفات برون شهری افزایش تلفات انسانی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تخطی از سرعت مطمئنه ازدلایل اصلی افزایش تصادفات برون شهری است؛ افزود: باید این موضوع بصورت کارشناسی علت یابی شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب همچنین عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی مردم را یکی دیگر از دلایل اصلی افزایش تصادفات برون شهری ذکر کرد و گفت: اداره راهداری، هلال احمر، اورژانس و پلیس راه باید از اول تابستان با آمادگی صد در صد بر کلیه رفت و آمدها نظارت کامل داشته و بصورت محسوس در جاده های شهرستان حضور داشته باشند و با برطرف کردن نواقصات موجود آماده ارائه خدمات به مردم شوند.

فرج اللهی تصریح کرد: با اختصاص ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلون ریال اعتبار تکمیل پل عابرگذر کوی شهرداری بناب به پیمانکار واگذار شد و از امروز عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

کاهش تصادفات جرحی و فوتی درون شهری در بناب

این گزارش حاکی است، فرمانده نیروی انتظامی بناب نیز در این جلسه با اشاره به کاهش تصادفات جرحی و فوتی درون شهری گفت: در برون شهری مشکل داریم و شاهد افزایش تصادفات برون شهری هستیم که بایستی ضمن فرهنگ سازی مناسب نسبت به رفع نواقصات جاده ای نیز اقدام شود.

سرهنگ رمضان اللهوردیان با انتقاد از عدم داشتن هرگونه محافظ در پل های واقع در مسیر جاده ها تصریح کرد: دربرخی جاده ها نیز به دلیل نبود شانه خاکی شاهد بروزحوادث جاده ای هستیم.

وی افزود: یکی از مکان هایی که در بناب با مشکل ترافیک مواجهیم میدان معلم است که بجهت عدم تکمیل پل روگذر این میدان همچنان شاهد افزایش حجم ترافیک در این مسیر هستیم.

این افسر انتظامی با تأکید بر ضرورت تکمیل و راه اندازی پل عابرگذر واقع در تقاطع کوی شهرداری بناب گفت: این پل به جهت عدم حل مشکل و عدم راه اندازی آن همچنان راکد مانده است.

اللهوردیان در ادامه سخنان خود همچنین بر ضرورت رنگ آمیزی سرعت گیرها و نیز آسفالت خیابان ها و محلات این شهر تأکید کرد.

انتقاد از عدم راه اندازی پارکینگ کوی بنفشه

بنابراین گزارش، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بناب نیز در این جلسه با اشاره به عادی شدن وضع ترافیک داخل شهر بناب اظهارکرد: بزرگ ترین مشکل این شهرستان موتورسیکلت های متوقف شده است.

سرهنگ عزتی در عین حال افزود: تاکنون ۲ هزار دستگاه موتورسیکلت توسط پلیس و عومل راهنمایی و رانندگی بناب متوقف شده ولی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اکثر این موتورسیکلت ها را بجای اینکه به دلیل نداشتن پلاک و سایر نواقصات ذوب کند آن ها را به مزایده گذاشته و مجدداً وارد چرخه مصرف می کنند که انتظار داریم با حکم قضایی نسبت به ذوب این موتورسیکلت ها اقدام شود.

وی سپس با انتقاد از عدم راه اندازی پارکینگ کوی بنفشه افزود: قطعاً راه اندازی این پارکینگ بار زیادی از ترافیک موجود شهر خواهد کاست.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بناب با اشاره به حضور تعداد زیادی خودروی میوه فروش در این شهر خواستار ساماندهی و انتقال ان ها از سوی شهرداری به محل های ساکت شد.

سرهنگ عزتی همچنین نبود پارکینگ خودروهای سنگین را از دیگر مشکلات این شهر اعلام کرد و گفت: علیرغم اینکه این مشکل در سطح روستاها حل شده است ولی در سطح شهر هیچ محل و پارکینگی برای خودروهای سنگین وجود ندارد.

وی سپس با اشاره به اینکه پیمانکار اداره برق به تعهدات خود عمل نکرده و مسیر میدان امام حسین(ع) تا میدان شهدا بدون اقدام و آسفالت رها شده است؛ تصریح کرد: مردم به علت عدم انجام تعهدات توسط پیمانکار امور برق گله مند هستند.

ادارات راهداری و شهرسازی آماده رفع نواقصات احتمالی

این گزارش می افزاید، رئیس اداره راهداری بناب نیز در این جلسه طی سخنانی اظهارکرد: برای انجام سفرهای تابستانی مردم و آماده کردن جاده ها برای خط کشی جاده ها و همچنین تقویت علائم ایمنی برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

علی سلیمانی فر با بیان اینکه ادارات راهداری و شهرسازی آماده رفع نواقصات احتمالی در اسرع وقت هستند؛ گفت: پل های که دارای هشت متر دهنه هستند نیاز به محافظ دارند ولی آن هایی که دارای دو متر دهنه اند نیازی به داشتن محافظ ندارند.

وی خاطرنشان کرد: در راه های اصلی این شهر ۲۱۵ دستگاه پل داریم و نمی توان به آن ها محافظ گذاشت.

ترمیم آسفالت محلات و آسفالت خیابان امام(ره)

این گزارش حاکی است، در ادامه این جلسه شهردار بناب از تعیین و انتخاب پیمانکار آسفالت خبرداد و افزود: بزودی ترمیم آسفالت محلات و آسفالت خیابان امام(ره) اجرا خواهد شد.

نادر داوودی همچنین با بیان اینکه پارکینگ کوی بنفشه دارای ۱۵۰ دستگاه خودرو ظرفیت است؛ گفت: این پارکینگ هنوز به حال خود رها شده است.

وی درعین حال تصریح کرد: پارکینگ الغدیر نیز علیرغم اینکه در منطقه کور قرار گرفته است ولی دارای ۷۰ الی ۸۰ خودرو ظرفیت است.

شهردار بناب تصریح کرد برای پارکینگ خودروهای سنگین و انتقال میدان تره بار به خارج از شهر تفاهم نامه ای با سازمان همیاری شهرداری منعقد کرده ایم و در انتظار مجوز شورای شهر هستیم.

داوودی اذعان کرد: اگر اداره برق برنامه حفاری نداشته باشد آماده ایم نسبت به آسفالت مسیر خیابان امام(ره) اقدام کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برخی خانواده ها در برخی محلات این شهر برای عدم ورود افراد غیرساکن ریموت گذاشته اند؛ اظهار کرد معلوم نیست در هر یک از این محلات اگر آتش سوزی رخ بدهد چه کسی جوابگوست؟ !

داوودی افزود: در صورت بروز حادثه ای در آن ها رسیدگی به این محلات از عهده ما خارج است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۴۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست ۴۵سال خدمت ماندگار با حضور معاونین عمرانی ادوار وزارت کشور

اولین نشست هم‌اندیشی معاونین عمرانی وزارت کشور از ابتدای انقلاب با عنوان ۴۵ سال خدمت ماندگار در وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی جمالی‌نژاد اظهار کرد: این برنامه با هدف فراهم نمودن فرصتی جهت تبادل نظر و تجربیات ایشان در راستای بهبود کارایی و کیفیت پروژه‌های عمرانی و توسعه نظام شهری و روستایی کشور برگزار شد.

وی گفت: در این نشست صمیمی که با حضور وزیر محترم کشور، معاونین محترم عمرانی سابق و مدیران حوزه معاونت عمرانی وزارت کشور برگزار شد، هر یک از معاونین ضمن بیان اهم تجارب خود پرداخته و مهمترین موضوعات مرتبط با پروژه‌های عمرانی مطرح و مورد تبادل نظر قرار گرفت.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور تصریح کرد: ضرورت تقویت نقش و جایگاه مهم حوزه معاونت عمرانی با هدف کارایی بهتر جهت تحقق مأموریت‌های سازمانی و هماهنگی بین بخشی مورد تاکید قرار گفت تا توسعه پایدار شهری و روستایی در سطح کشور هر چه بیشتر به منصه ظهور برسد.

جمالی‌نژاد ادامه داد: ضرورت توجه به بحث مدیریت دانش و بهره‌گیری از ظرفیت مشورتی معاونین عمرانی سابق در حوزه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی عمرانی در کشور و توجه به مقوله آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی و انتصاب مدیران و شهرداران بر اساس تخصص و طی دوره‌های آموزش مدیریتی مربوطه از دیگر تأکیدات معاونین عمرانی ادوار در جلسه مذکور بود.

وی خاطرنشان کرد: لزوم تاکید و پیگیری مقوله درآمدزایی پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با هدف جلوگیری از تراکم فروشی، همگام با ایجاد بانک اطلاعاتی هوشمند با هدف جلوگیری از توزیع نامتوازن و ناعادلانه تسهیلات به استان‌ها از دیگر موارد مورد بحث مدیران سابق حوزه عمرانی وزارت کشور بود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با بیان ضرورت حذف قوانین و مقررات زائد و بازنگری در قوانین حوزه شوراها و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در جلسه گفت: معاونین عمرانی سابق بر ضرورت توجه به بررسی همه جانبه و دقیق و کارشناسانه بخشنامه‌های ابلاغی حوزه معاونت عمرانی تاکید داشتند.

کد خبر 751806

دیگر خبرها

  • نشست معاونان عمرانی ادوار وزارت کشور برگزار شد
  • برگزاری نشست ۴۵سال خدمت ماندگار با حضور معاونین عمرانی ادوار وزارت کشور
  • ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی در مجموعه‎ی پایانه بار یزد
  • شهرداری قم در مسیر تغییر ریل / کیفی‌سازی فضای شهری در اولویت قرار گرفت
  • مناسب سازی ورودی ادارات دولتی و محیط شهری برای معلولان و جانبازان
  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • ضرورت تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد