Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@20:22:49 GMT

احتمال تغییر در ریاست هیئت تنیس روی میز استان تهران

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۴۷۲۹۵

احتمال تغییر در ریاست هیئت تنیس روی میز استان تهران

پست ریاست هیئت تنیس روی میز استان تهران ممکن است در آینده‌ای نه‌چندان دور دچار تغییرات شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، چند روز قبل بود که مسئولان تیم دانشگاه آزاد از کناره‌گیری این تیم از لیگ برتر تنیس روی میز، آن‌هم در آستانه فینال این مسابقات خبر دادند. این در حالی بود که مسئولان فدراسیون نیز اعلام کردند هیچ کناره‌گیری در کار نبوده، بلکه تیم دانشگاه آزاد نزدیک به یک ماه قبل با محرومیت از سوی کمیته انضباطی مواجه شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پهلوان، مدیرکل ورزش همگانی و قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی دلیل کناره‌گیری این تیم را وجود اختلاف میان فدراسیون و حمیدرضا صابری، سرمربی دانشگاه آزاد و رئیس هیئت استان تهران دانست، اما مسئولان فدراسیون این موضوع را نیز همچون مسئله کناره‌گیری دانشگاه آزاد رد کردند.

آنچه در این میان واضح است، وجود اختلاف میان فدراسیون و صابری است. صابری برای اسپانسری هیئت متبوع خود از کمک‌های یک بانک استفاده کرده، در حالی که فدراسیون تنیس روی میز از اسپانسری بانک دیگری بهره می‌برد. مسائل مربوط به پخش زنده لیگ برتر نیز سرآغاز اختلافات بود، چرا که هیئت تهران به دنبال حمایت از اسپانسر خود بود و فدراسیون نیز در راستای همین حمایت در قبال اسپانسر خود قدم برمی‌داشت.

به هر حال شاید فدراسیون این اختلافات را تکذیب کند، اما نمی‌توان گفت که در موضوع کناره‌گیری یا محرومیت دانشگاه آزاد بی‌تاثیر نبوده است.

حال طبق آخرین اخبار دریافتی، ممکن است تغییراتی در هیئت تنیس روی میز استان تهران صورت بگیرد. صابری که با پیشنهاد رئیس فدراسیون ابتدا به عنوان سرپرست و سپس به عنوان رئیس هیئت تهران انتخاب شد، احتمال دارد صندلی خود را در اختیار فرد جدیدی بگذارد.

انتهای پیام/

R1351/P1361/S3,33/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۴۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که از بین ۱۱ کاندیدایی که برای احراز پست ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بودند تاکنون سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا از سوی وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات به تایید رسیده است.

افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری ۶ کاندیدایی هستند که سوابق مدیریتی آن‌ها توسط وزارت ورزش به تایید رسیده و برای شرکت در مجمع انتخابات منتظر تایید نهایی از سوی نهاد‌های ذی صلاح وزارت ورزش هستند.

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود که انتخابات این فدراسیون در ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که به تعویق افتاد.

مجید زارعیان در حال حاضر سرپرستی این فدراسیون را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد