Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@04:15:42 GMT

کشته شدن ۱۲ سرکرده تروریست در شمال سیناء

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۴۷۵۳۲

ارتش مصر امروز (سه شنبه) اعلام کرد که جنگنده‌های این کشور جان ۱۲ تن از سرکرده‌های گروه انصار بیت المقدس را در عملیاتی که تجمع آنها را در شمال سیناء هدف قرار داد، گرفتند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، تامر الرفاعی، سخنگوی ارتش مصر در بیانیه‌ای تصریح کرد که در راستای ادامه تلاش‌های نیروهای مسلح مصر برای از بین بردن کانون‌های تروریستی و هدف قرار دادن پایگاه‌های نیروهای تکفیری در سیناء، بر اساس اطلاعات دقیق مبنی بر تجمع سرکرده‌های گروه انصار بیت المقدس در یکی از کانون‌های تروریستی در شمال سیناء، جنگنده‌های ارتش حملات هوایی ترتیب دادند که این حملات به کشته شدن ۱۲ تن از سرکرده‌های به شدت خطرناک انصار بیت المقدس و منهدم شدن چهار خودرو به همراه نیروهایی که در آن بودند، انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصار بیت المقدس یک گروه مسلح تندرو است که در شبه جزیره سیناء علیه ارتش و نیروهای امنیتی مصر از زمان عزل محمد مرسی، رئیس جمهوری پیشین مصر در تابستان ۲۰۱۳ فعالیت می‌کند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۴۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان

از اواخر شامگاه دیروز شنبه تا ابتدای بامداد امروز یک شنبه، در درگیری مسلحانه ای در یکی از محلات زاهدان که ناشی از اختلافات شخصی به وقوع پیوسته بود، یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.

در این بین برخی از گروهک‌های معاند با انتشار اخبار و فیلم و عکس‌هایی این درگیری که به دلیل اختلافات شخصی رخ داده را درگیری نیروهای امنیتی و افراد مسلح ناشناس عنوان کرده بودند که این موضوع در پیگیری خبرنگار مهر، تکذیب شد.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با مهر، در این خصوصاً با بیان اینکه براثر یک درگیری ناشی از اختلافات شخصی در یکی از محلات زاهدان، یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند، گفت: پس از وقوع درگیری در این محله، نیروهای بسیجی نزدیک به این محل برای برقراری آرامش به این منطقه اعزام شده‌اند و ربطی به درگیری نداشته‌اند.

وی ادامه داد: پیگیری برای شناسایی عوامل و دستگیری آنان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • تداوم درگیری میان مبارزان قسام و نیروهای اشغالگر در شمال طولکرم