Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-19@08:44:45 GMT

اجاق گاز اسنوا طرح والنتينو مدل SGC5-641

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۴۹۲۴۷

اجاق گاز اسنوا طرح والنتينو مدل SGC5-641

گروه فناوری _ اجاق گاز کالایی است که انواع مختلف آن در هر خانه‌‎ای وجود دارد. این کالا که از آن برای انجام امور پخت‌وپز به شکل‌های مختلف استفاده می‌شود، در انواع ایستاده، رومیزی و غیره تولید می‌شود.

به گزارش بولتن نیوز و به نقل از دیجی کالا ، همچنین داشتن فر، تعداد شعله‌ها، داشتن تایمر و رنگ بدنه‌ی کالا از دیگر مشخصاتی است که در باید زمان تهیه‌ی اجاق گاز موردتوجه قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت‌های بسیار زیادی در خصوص تولید این کالای خانگی فعالیت می‌کنند. شرکت تولیدی لوازم خانگی «اسنوا» (Snowa) مدل‌های متنوعی از اجاق گاز را تولید می‌کند.

یکی از محصولات اسنوا، اجاق گاز طرح والنتینو مدل SGC5-641 است. این اجاق گاز با ابعاد 93 × 66 × 90 میلی‌متر تولید می‌شود و حدودا 70 کیلوگرم وزن دارد. تعداد شعله‌ها در این مدل 5 عدد است. ولوم شعله‌های این محصول از نوع سلکتوری است. این کالا به یک فر دوطبقه، با دو جوجه‌گردان و گنجایش 90 لیتر مجهز شده است. حداکثر دمای تنظیمی برای این فر، می‌تواند تا 280 درجه‌ی سانتی‌گراد باشد.

این دما به‌وسیله یک دماسنج عقربه‌ای کنترل می‌شود. در نظر داشته باشید که شیشه‌ی جلویی قسمت فر به‌صورت کشویی است و می‌توانید با جدا کردن آن از محصول، این شیشه را به‌خوبی تمیز کنید. همچنین شما می‌توانید با قرار دادن یک ظرف آب در داخل فر و روشن کردن قسمت فر، نسبت به تمیز کردن محیط داخلی فر اقدام کنید. بدنه‌ی این محصول دارای عایق حرارتی است و دمای بدنه در زمان استفاده‌ی کاربر چندان گرم نمی‌شود.

شرکت اسنوا یک برند ایرانی و عرضه‌کننده‌ی گونه‌های مختلف لوازم خانگی است. این شرکت اجاق گازهای متعددی را با قابلیت‌ها و مشخصات گوناگون به بازار معرفی کرده است و با این کار نظر بسیاری از مشتریان را به محصولات خود جلب کرد. اجاق گاز طرح والنتینو مدل SGC5-641 محصولی است که با برند Snowa به بازار معرفی شد. این مدل شباهت بسیار زیادی به مدل SGC5-642 دارد و تنها تفاوت آن‌ها در رنگ بدنه است.

منبع : دی جی کالا

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۴۹۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخاری دیگر در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،با همت تلاش گران شرکت ورق خودرو استان تولید ورق گالوانیزه به میزان هزار و ۶۳۰ تن رسید و رکورد جدید تولید روزانه در این شرکت به ثبت رسید.
مدیر ارشد کارخانه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: رکورد قبلی میزان تولید روزانه در شرکت ورق خودرو مربوط به ۱۶ خرداد سال گذشته به میزان هزار و ۶۱۳ تن بود وبا ۱۷ تن افزایش در سال جاری به رقمهزار و ۶۳۰ تن رسید.
نوید ایزدی گفت: کارکنان شرکت با تلاش شبانه روزی، برنامه ریزی دقیق و همت بلند خود توانستند نخستین گام خود را برای تحقق شعار سال رهبر معظم مبنی بر " جهش تولید با مشارکت مردم" بر دارند و به این موفقیت ارزشمند دست یابند.
شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری زیر مجموعه گروه صنعتی فولاد مبارکه و تنها تولید کننده محصولات گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور است.

دیگر خبرها

  • شرط ۲ برابر خرید برای استفاده کالا برگ نیازمند بازنگری است
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  •  قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است/ رشد تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است
  • تویوتا ۱۳۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان می‌دهد
  • راه‌اندازی سامانه پایش درخواست‌های خرید کالا در شرکت نفت فلات قاره
  • خوداتکایی ۹۵ درصدی در صنعت شوینده و بهداشتی
  • ۱۰راهکار مقابله با قاچاق کالا و ارز
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • افتخاری دیگر در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری