Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه مقاومت قرچک اعلام کرد مشکلات این تیم برای شرکت در لیگ برتر فوتسال برطرف شده است.

داود علیزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، در خصوص آخرین وضعیت باشگاه مقاومت قرچک و حضور این تیم در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: ما به دلیل مشکل مالی نمی‌خواستیم در لیگ برتر شرکت کنیم اما خدا را شکر سپاه به ما کمک کرد و بخشی از مشکلات‌مان برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای برطرف کردن سایر مشکلات هم مسئولان شهر قرار است به ما کمک کنند. از امروز (چهارشنبه) هم تمرینات‌مان را برای حضور در لیگ برتر آغاز کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا لیست بازیکنان خود را به سازمان لیگ ارائه داده است یا خیر؟» تصریح کرد: مشغول تنظیم قراردادها هستیم تا امروز (چهارشنبه) آنها را به هیئت فوتبال ببریم و قراردادهایمان را ثبت کنیم. بعد از آن هم این لیست را به فدراسیون خواهیم برد.

انتهای پیام/

R1414/P1435/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۵۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در این همایش از شورای اسلامی روستای جنداب به عنوان برترین شورای روستایی و شورای اسلامی شهر‌های قنوات، قاهان و کهک به عنوان برترین شورا‌های شهری استان تجلیل شد. 

استاندار قم در این همایش بر اهمیت و جایگاه شورا‌ها در نظام اسلامی تاکید کرد و گفت: انسان ذاتاً یک موجود اجتماعی است و باید مشکلات را به صورت جمعی رفع کند.

سید محمد آقامیری عزت مدیران را در ارتباط با مردم و خدمتگزاری به آنها دانست و گفت: مدیری که درب اتاقش به روی مردم بسته باشد هیچ جایی در استان نخواهد داشت. 

وی با اشاره به مشکلات روستاییان از جمله مشکل تامین زمین برای احداث خانه‌های روستایی گفت: با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور هماهنگی‌هایی برای واگذاری زمین به روستاییان صورت گرفته و باید شرایط را برای مهاجرت معکوس به روستا‌ها فراهم کنیم. 

استاندار قم خاطرنشان کرد: قطعاً با شورا‌هایی که زمین‌های روستایی را به غیر از روستاییان واگذار می‌کنند برخورد قضایی صورت می‌گیرد. 

آقامیری همچنین بر جدیت مدیران استان بر انجام مصوبات سفر‌های استانی استاندار تاکید کرد و گفت: اگر مدیری در انجام وظایف و مصوبات سفر‌ها کوتاهی کند قطعاً با او برخورد می‌شود و در حال حاضر عملکرد ۱۱ مدیر مورد رصد بازرسان قرار گرفته و احتمال برکناری و جایگزینی آنها وجود دارد.

اختیارات شوراها بیشتر شود 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش با اشاره به اینکه مباحث شورایی جزو اعتقادات دینی ما است، گفت: به همین منظور باید اقدامات بیش‌تری را به شورا‌ها واگذار کنیم و نگرانی نسبت به بروز مشکلات نداشته باشیم.

احمد امیرآبادی فراهانی با اشاره به اینکه اراده مردم در شورا‌ها نقش اساسی دارد خاطر نشان کردد: تشکیل شورا‌ها یک پایه و اساس اعتقادی و دینی دارد و از زمان تشکیل، اتفاقات بسیار مطلوبی در شورا‌ها رقم خورده است.

وی با بیان اینکه در مقاطعی دولت‌ها همکاری لازم در واگذاری امور به شورا‌ها را نداشته‌اند، عنوان کرد: گردش مسئولیت‌ها می‌تواند در شورا‌ها محقق شود و این اتفاق زمانی رقم می‌خورد که به شورا‌ها بها داده شود.

امیرآبادی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر هر دوره شورا‌ها قدرتمندتر شده‌اند، تصریح کرد: البته برخی تخلفات موجب شده است که نگاه مردم به شورا‌ها تغییر پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه استان قم همواره سالم‌ترین شورا‌ها را داشته است، یادآور شد: این اتفاق موجب مباهات برای تمام مسئولین استان است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • مدیریت پسماندها خیلی از مشکلات محیط زیست را برطرف می‌کند
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم