Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلیبی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین مجلس:


مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نهضت های مقاومت در عراق، سوریه و یمن در حال حرکت هستند و این نهضت‌ها در آینده‌ای نه چندان دور کمک بسزایی به آزادی فلسطین خواهند کرد.

منصور حقیقت‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس و با بیان اینکه آرمان فلسطین یکی از آرمان‌های اساسی ملت مسلمان ایران است، اظهار داشت: امام بزرگوار ما با نامگذاری روز قدس، یک مهندسی فکری انجام دادند که امروز جهانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت مبارزات ملت فلسطین گفت: هر کسی از گروه‌های جهادی فلسطین خسته شده باشد، باید جای خود را به نیروهای جوان و معتقد و آماده مبارزه بدهد و اگر کسی بخواهد خیانتی به این ملت بکند، در طول تاریخ مورد نفرت قرار خواهد گرفت.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امروز ارتجاع عرب منطقه به دنبال محو کردن آرمان فلسطین است و جریان مرتجع حاکم بر عربستان سعودی با رژیم غاصب فلسطین دستشان در یک کاسه است و شاهدیم که با ایجاد تنش‌های جدید، قصد دارند مسئله فلسطین را به عنوان موضوع دست چندم منطقه جا بیندازند.

حقیقت‌پور اظهار داشت: در چنین شرایطی نهضت مقاومت در عراق، سوریه و یمن در حال حرکت است و حرف اصلی را می‌زند و این نهضت‌ها در آینده‌ای نه چندان دور کمک بسزایی به آزادی فلسطین خواهند کرد.

وی در توضیح این مسئله افزود: امروز بیش از ۱۵۰ هزار نیروی بسیجی از ملت سوریه آماده هستند و بیشتر از این میزان، از حشد الشعبی عراق را داریم که آرمان فلسطین را آرمان خودشان می‌دانند؛ رژیم صهیونیستی هم باید این واقعیت را قبول کند که هر چند ممکن است مدتی با این مسئله‌سازی‌ها، منطقه را سرگرم کنند، اما قطعاً پس از ریشه‌کنی فتنه تکفیری‌ها، توجه همه جریان‌های مقاومت به سمت رژیم صهیونیستی متمرکز خواهد شد.

این کارشناس مسائل بین‌الملل تأکید کرد: در داخل فلسطین نیز هر کسی که همراه با آرمان این کشور و مبارزات مردم آن باشد، ماندگار خواهد شد و هر کسی هم که اهل سازش باشد، اقیانوس ملت فلسطین، آنها را مانند زباله در تاریخ از بین می‌برد.

حقیقت‌پور درباره دستاورد پافشاری بر آرمان فلسطین برای جمهوری اسلامی ایران و مردم، گفت: مهمترین دستاورد این است که حرکت ملت فلسطین با وجود خیانت اعراب مرتجع منطقه هنوز زنده مانده و مسئله فلسطین همچنان در منطقه مطرح است.

وی خاطرنشان کرد: دو سال قبل رهبر معظم انقلاب پیش‌بینی کردند که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید؛ الان که مدتی گذشته می‌توان با اطمینان گفت که شاید حدود ۲۰ سال از عمر این رژیم باقی مانده و قطعاً از بین خواهد رفت.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۵۰۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع ترکیه امروز یکشنبه در بیانیه‌ ای اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور در شمال عراق و سوریه ۴ نفر از عناصر گروهک تروریستی پ ک ک / ی پ گ را از پای درآورده اند.

وزارت دفاع ترکیه همچنین بر ادامه مبارزه قاطع با گروهک‌ های تروریستی تا نابودی آخرین عنصر تروریستی تاکید کرد.

در بیانیه وزارت دفاع ترکیه آمده است: ۴ تروریست پ ک ک / ی پ گ از جمله ۳ نفر در منطقه عملیاتی پنجه قفل و یک نفر در منطقه عملیاتی سپر فرات از پای درآمدند.

ارتش ترکیه ۹ اکتبر ۲۰۱۹ با مشارکت نیروهای مسلح تحت حمایت خود در شمال سوریه، عملیاتی را با عنوان چشمه صلح در شرق رودخانه فرات آغاز کرد و طی آن توانست کنترل ۲ شهر تل ابیض و رأس العین را به دست بگیرد.

این در حالیست که ترکیه در سال‌ های اخیر به بهانه مبارزه با تروریست های پ ک ک، بر خلاف منشور ملل متحد در لزوم عدم نقض تمامیت ارضی یک کشور مستقل، بدون کسب مجوز از دمشق و بغداد بارها به خاک عراق و سوریه تجاوز کرده است؛ اقدامی که اعتراض این دو کشور را نیز به همراه داشته است.

کد خبر 6097649

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • جنایت زندان دوله‌تو + تصاویر | خود مشاهده کردم که آنان را جلوی کاروان‌های عروسی سر می‌بریدند...
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌ها ممنوع
  • دولت عراق استفاده از واژه «اسرائیل» را در رسانه‌ها ممنوع کرد
  • ممنوعیت استفاده از کلمه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی ممنوع شد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق