Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- پادشاه عربستان، "محمد بن نائف" را از مقام وليعهدي برکنار کرد. تمام مسئوليت هاي نائف از وي گرفته شده است.
به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري آريا، سلمان بن عبدالعزيز آل سعود پادشاه عربستان در حکم خود با بر کناري "محمد بن نايف" (وليعهد سابق)، "محمد بن سلمان" را به مقام وليعهدي منصوب نمود.
شبکه سعودي العربيه از برکناري محمد بن نايف وليعهد عربستان سعودي از مقام خود و انتخاب محمد بن سلمان به عنوان وليعهد اين کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شبکه العربيه، "محمد بن سلمان" وليعهد جديد عربستان شناخته شده است.
شبکه تلويزيوني العربيه گزارش داد: بيعت با محمد بن سلمان وليعهد پادشاه سعودي، پس از نماز تراويح در مکه مکرمه صورت خواهد گرفت.
همچنين با حکم سلمان بن عبد العزيز پادشاه عربستان سعودي شاهزاده بندر بن فيصل بن بندر بن عبد العزير به عنوان معاون رئيس سازمان اطلاعات عمومي عربستان منصوب شد .
شايان ذکر است، محمد بن نايف برادرزاده پادشاه کنوني عربستان مي باشد.
شبکه تلويزيوني الاخباريه سعودي هم با قطع برنامه عادي خود و پخش تصاوير مستقيم اعلام کرد: محمد بن نايف وليعهد پيشين عربستان با محمد بن سلمان وليعهد جديد بيعت کرد. محمد بن سلمان در اين تصاوير به پاي محمد بن نايف وليعد سابق مي افتد و بارها بر دستان او بوسه مي زند.
وليعهد 31 ساله جديد، محمد بن سلمان، پيش از اين سمت وزير دفاع را در کابينه سعودي در اختيار داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۵۰۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟

به گزارش همشهری آنلاین، یک هواپیمای شخصی اسرائیلی که اخیرا تعدادی از مقامات اسرائیلی را به قطر و مصر برده بود، بعدازظهر امروز (شنبه)، در ریاض فرود آمد.

تلویزیون اسرائیل «کان» گزارش داد این هواپیما از فرودگاه بن گوریون در تل‌آویو برخاسته و بعد از توقف کوتاهی در عمان به عربستان سعودی رفته و آنجا فرود آمده است.

کان مدعی شد که احتمالا چند مقام اسرائیلی به منظور گفت‌وگو درباره عادی‌سازی روابط با عربستان سعودی با این هواپیما به ریاض رفته باشند.

این شبکه اسرائیلی در ادامه با اشاره به سفر قریب‌الوقوع «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به منطقه، خاطرنشان کرد مقامات موساد و شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم اسرائیل) چند روز پیش از همین هواپیما برای انجام سفرهایی در منطقه استفاده کرده‌اند.

در این گزارش اشاره شده است که از این هواپیما برای انتقال مقامات اسرائیلی در چارچوب مذاکرات تبادل اسرا در قطر و مصر استفاده شده است.

کد خبر 847561 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه عربستان فلسطین

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان