Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@11:46:32 GMT

آخرین دستاوردهای صنعت هوایی در نمایشگاه پاریس

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۵۱۰۸۳

آخرین دستاوردهای صنعت هوایی در نمایشگاه پاریس

شرکت‌های هواپیمایی معتبر دنیا در نمایشگاه بین‌المللی هوایی پاریس از جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه‌های مختلف از جمله هواپیماهای جنگنده، باری، مسافربری و پهپادها رونمایی کردند. نمایشگاه هوایی پاریس معتبرترین نمایشگاه این حوزه است که امسال پنجاه و دومین دوره خود را پشت سر می‌گذارد.
منبع: خبرآنلاین از رویترز برچسب ها: پاریس ، نمایشگاه هواپیما ، صنایع هوایی ، عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۵۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری هرمزگان از بندر کانتینربری شانگهای چین

ایسنا/هرمزگان هیات تجاری اقتصادی استان هرمزگان روز سه‌شنبه از بندر کانتینربری شانگهای چین به عنوان بزرگترین بندر کانتینربری جهان بازدید کردند.

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، امروز (یازدهم اردیبهشت ماه) در حاشیه بازدید از این بندر و همچنین نشست با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شانگهای چین اعلام کرد: آشنایی بیشتر با فرآیندهای تخلیه و بارگیری و نگهداری از کالا در پرترددترین بندر کانتینربری جهان از دلایل مهم این بازدید بود.

وی با اشاره به ابلاغ راهبردهای اقتصاد دریامحور توسط رهبرمعظم انقلاب و تاکیداتی که رییس جمهور در خصوص اقتصاد دریامحور داشتند، بیان کرد: با وجود زیرساخت‌هایی که در استان هرمزگان در حوزه بندری ایجاد شده و ارتقاء ظرفیت کانتینربری از ۶.۱ میلیون TEU به ۷.۱ میلیون TEU و افزایش جابجایی کالای فله‌ای از حدود ۱۵۰ میلیون تن به ۱۸۰میلیون تن و وجود زیرساخت‎‌های دیگری از جمله بهره‌برداری از فاز سوم بندر شهید رجایی و توسعه‌ای که در حوزه بندری داشتیم، ما را برآن داشت که از بندر شانگ‌های بازدید کنیم.

شهرزاد افزود: باتوجه زیرساخت‌های خوبی در استان هرمزگان وجود دارد و هم اینکه رویکرد صادرات محوری که به‌عنوان دستورکار در حوزه اقتصادی مورد توجه است، به نظر می‌رسد این بازدیدها می‌تواند ظرفیت استان را برای استفاده از زیرساخت‌های بندری دوچندان کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به حوزه مدیریت فرآیندی، حقوق کشتیرانی و صنعت بیمه دریایی، اظهار کرد: با توجه به زیرساخت‌های مهم در هرمزگان به‌عنوان یک استان مرزی، نیاز است دستورکار فعال‌تری نیز در بحث مدیریت فرآیندی و اصلاح فرآیندها از زمان ورود کالا تا زمان ترخیص کالا از یک طرف و از سویی دیگر حقوق دریایی و حقوق کشتیرانی و صنعت بیمه دریایی داشته باشیم.

شهرزاد افزود: وجود زیرساخت‌های مهم بندری در استان هرمزگان، به‌عنوان یک الگوی مناسب از بنادر فعالی که در سایر جهان است، استفاده و بهره خوبی برد که بندر شانگ‌های می‌تواند به‌عنوان یک الگو مورد استفاده قرار بگیرد.

همچنین طی روزهای اخیر هیات اقتصادی هرمزگان از نمایشگاه صنعت شیشه چین بازدید کردند و در حاشیه این نمایشگاه مذاکراتی جهت خرید خط تولید واحدهای شهر شیشه و واحدهای پایین دستی این صنعت توسط سرمایه گذاران و مدیران اجرایی با طرف چینی انجام شد.

روز گذشته نیز هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان در راستای توسعه صادرات غیرنفتی در امر صادرات میوه و تره بار، از یکی از میدان‌های میوه و تره بار شانگ‌های چین بازدید کردند که این بازدید طبق بیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، می‌تواند به‌عنوان یک رویکرد برای دستگاه‌های تخصصی و همچنین تولیدکنندگان و هم بهره‌برداران این بخش مورد توجه قرار بگیرد.»

علی محمدی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شانگهای چین نیز در این نشست، اظهار کرد: دو نمایشگاه مهم در شهر شانگ‌های برگزار شد که هیات تجاری اقتصادی استان هرمزگان از این نمایشگاه‌ها بازدید کردند و در کنار آن از یکسری از توانمندی‌های شهر توسط این هیات بازدید شد و تبادل نظر خوبی در بخش اقتصادی انجام شد.

وی افزود: راهکارهای توسعه با شرق چین، بین هیات اعزامی استان هرمزگان و دوستان ما تبادل شد که امیدواریم در آینده نزدیک این تبادل نظرها به‌صورت رسمی بین ۲ طرف ادامه پیدا کند و از ظرفیت‌های اقتصادی شانگ‌های و استان‌های شرق چین و استان هرمزگان بیش از گذشته مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا؛ هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه با استقبال گرم سرکنسول در فرودگاه شانگهای، وارد کشور چین شده و در نخستین و دومین روز از سفر هیات تجاری، مذاکرات دوجانبه تولیدکنندگان هرمزگانی با طرف چینی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه تولید قطعات بتنی و متدهای سبک ساختمانی، توسعه واحدهای پتروپلاستیک، تولید آب معدنی و تولید پلاستوفوم انجام شد.

همچنین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لاستیک و پلاستیک (CHINA PLUST) کشور چین نیز در شهر شانگهای مورد بازدید هیات تجاری قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از بندر کانتینربری شانگهای چین
  • قم قطب صنعت کفش ماشینی کشور
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!​