Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار دانشگاهی را از«کانالاخبار دانشگاهیSNN.ir»دنبال کنید

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس عموم مردم ایران را به حضور پرشور و دشمن شکن در این راهپیمایی عظیم دعوت کرد.

در این بیانیه با اشاره به تاریخچه روز قدس آمده است: از سال 1948 که یهودیان مهاجر به فلسطین، به مسلمانان یورش بردند و املاک و اموال آنان را تصاحب کردند و صدها هزار نفر را آواره کردند تا تشکیل دولت غاصب صهیونیستی و تا امروز، جنگها و تجاوزات ظالمانه ای را شاهد بوده ایم که هر کدام برگ سیاهی بر تاریخ استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب است و منجر به کشتار یا آوارگی میلیون ها تن کودک و زن و مرد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همراهی کشورهای مدعی حقوق بشر در این جنایات، رسواگر ریاکاری و اندیشه های پلید و ظالمانه این دولت هاست.

این بیانیه می افزاید: اسراییل برای نفوذ به منطقه خاورمیانه از همه ابزار جنگی، تهدید، تطمیع و نفوذ فرهنگی دریغ نکرده است به نحوی که پس از گذشت سالها امروز شاهدیم که برخی کشورهای به ظاهر اسلامی پیرو و پشتیبان صهیونیستها بوده و با یاری رساندن به آنها در بجا آوردن نیات شوم شان، به مصداق بارز ابی لهب ها و حماله الحطب ها هستند. بنابراین ملت قهرمان و دولتمردان ایران اسلامی باید هوشیار باشند و این این پدیده عبرت گرفته و تلاش ها و نقشه های شوم رژیم غاصب صهیونیستی را در نطفه خفه کنند.

بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اردبیل با بیان اینکه امروز منطقه غرب آسیا بیش از هر موقع دیگر دچار بحران تروریسم و افراطی گری است، می افزاید: بنا بر اذعان خود دشمنان اسلام، پشت پرده تمامی این حرکت های افراط گرایانه و تفرقه انگیز صهیونیسم جهانی، اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار در قالب تروریسم دولتی می باشد و مقاصد پلیدشان از غزه و فلسطین فراتر رفته و ریشه اسلام ناب را هدف گرفته اند که لازمه مقابله با این نقشه پلید، مقاومت جهانی مستضعفان در مقابل مستکبران می باشد که امروز پس از گذشت قریب به چهل سال از اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط امام عظیم الشان به عنوان روز جهانی قدس و نماد مبارزه با صهیونیسم، شاهد هستیم که ندای مقاومت و آزادی مرزهای جغرافیایی جهان را در نوردیده و دلهای تمایی آزاده های جهان را با خود همراه کرده است به گونه همه یکصدا فریاد مبارزه با استکبار و صهیونیسم غاصب را سر می دهند و این فریادهاست که امروز تبدیل به گفتمان مقاومت در مقابل غاصبان و مستکبران شده است.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در پایان بیانیه خود ضمن دعوت از آحاد دانشجویان و ملت همیشه در صحنه برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس مسئله فلسطین را یکی از اصلی ترین آرمانهای روز قدس دانست و از مسئولان کشورهای اسلامی خواست اقدامات عملی در خصوص مسئله فلسطین انجام دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۵۱۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امروز (یکشنبه) نهم اردیبهشت ماه در واکنش به تظاهرات اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حمایت از فلسطین در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد.

وی افزود: نه به اشغالگری در فلسطین و نه به نسل‌کشی در نوار غزه و فریاد برای آزادی فلسطین، امروز یک مطالبه جهانی است. با سرکوب خشونت‌آمیز تظاهرات اعتراضی دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، نمی‌توان از فروریختن ستون‌های تَرَک خورده اشغالگری در فلسطین جلوگیری کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پایان گفت: هر کس در مقابل آن بماند، زیر آوار فروپاشی صهیونیسم خواهد ماند.

در روز‌های اخیر تعداد قابل توجهی از دانشگاه‌های آمریکا و همچنین دانشگاه‌هایی در اروپا از جمله فرانسه، یونان و آلمان شاهد برگزاری تظاهرات و تجمعات در حمایت از مردم فلسطین بود.

تظاهراتی که با برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا روبرو شد و پلیس این کشور در دانشگاه‌های مختلف اقدام به بازداشت تعدادی از دانشجویان معترض کرد.

در همین ارتباط پلیس ایالت ایندیانا از بازداشت۲۳ دانشجوی معترض به جنایات رژیم اسرائیل به اتهام برپایی چادر‌های تحصن در محوطه دانشگاه خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین نشانه آزادی خواهی آنان است
  • مرزهای جغرافیایی صادرات فرش باید توسعه پیدا کند
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • کنعانی: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد
  • صدای خُردشدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی به گوش می‌رسد
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه دانشجویان ترکیه در حمایت از خیزش دانشجویی در آمریکا