Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فرهنگ نیوز، مسعود آقازیارتی با اشاره به وقوع حادثه آتش‌سوزی در شهربازی اراک اظهار داشت: به دنبال تماس مردمی با مرکز 125 مبنی بر آتش‌سوزی در شهربازی اراک، موضوع خاصی نبوده و یک عده از جوانان که برای تفریح در محل بودند عامل این آتش‌سوزی بودند و همکاران آتش‌نشانی به موقع وارد کار شده و حریق را مهار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بر اثر بی‌احتیاطی عده‌ای از شهروندان علف‌های هرز کوه جنب شهربازی لاله در ساعت 23:04 دقیقه شب گذشته دچار آتش‌سوزی شد و با توجه به وزش باد آتش فراگیر شده که با حضور 3 دستگاه ماشین آتش‌نشانی آتش مهار و به هیچ یک از دستگاه‌های شهربازی آسیب نرسیده است.

مدیرعامل آتش نشانی اراک بیان کرد: با حضور به‌موقع نیروهای آتش‌نشانی حریق شهربازی اراک مهار و از گسترش آن جلوگیری شد این در حالی بود که متأسفانه به دلیل آتش گرفتن علف‌های هرز کوه جنب شهربازی و وزش باد آتش فراگیر شده و به شهربازی سرایت کرد.

وی اضافه کرد: بلافاصله پس از اعلام حریق به سامانه 125 مأموران آتش‌نشانی با 3 دستگاه ماشین آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام و اقدام به اطفای حریق کردند که با تلاش مأموران حریق اطفا و از گسترش آن جلوگیری شد، البته خوشبختانه در این حادثه به هیچ‌یک از دستگاه‌های شهربازی آسیب نرسید.

آتش‌سوزی در شهربازی اراک با حضور به موقع آتش‌نشانان در همان ساعت اولیه اطفا و اقدامات ایمنی لازم هم اعمال شد.

منبع: فرهنگ نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farhangnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرهنگ نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۵۱۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج

مهدی سمیعی گفت: در پی تماس صبح امروز برخی شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر آتش سوزی در انبار قطعات خودرو در بلوار شهید چمران بلافاصله آتش نشانان به محل حادثه شتافتند.

وی ادامه داد: این حادثه در طبقه همکف یک ساختمان ۲ طبقه به مساحت حدود ۱۵۰ متر مربع رخ داد که آسیب جانی نداشت و خسارات فراوانی به بار آورد.

سمیعی افزود: برای امداد رسانی به این حادثه ۱۵ نفر نیروی عملیاتی به همراه پنج دستگاه خودرو امدادی از چهار ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند که ضمن مهار آتش سوزی از سرایت آتش به واحدهای اطراف جلوگیری شد.

وی گفت : کارشناسان آتش نشانی در حال علت یابی حادثه و برآورد میزان خسارت وارده هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • اطفای حریق پایگاه نظامی دیهل متال آلمان متوقف شد
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • حادثه آتش‌سوزی امامزاده‌ابراهیم شفت؛ علت و نقص‌ها
  • پای دستگاه قضا به پرونده حریق امام‌زاده ابراهیم شفت باز شد
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • فیلم| آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت/ ۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • شستن دست با ماده مشتعل تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت