Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@22:26:58 GMT

صالح‌نیا: پژمان نوری یک فرمانده با تجربه است

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۵۲۵۰۰

مربی سابق تیم ملی معتقد است ترکیب جدید ملوانی ها و تمرینات شدید این تیم باعث شده تا انزلی چی ها یک بار دیگر به لیگ برتری شدن خوشبین باشند.

ورزش سه: ملوانی ها که در هفته های پایانی لیگ دسته اول از صعود به لیگ برتر جاماندند این روزها به شدت سرگرم تمرینات آماده سازی خود هستند تا بتوانند با نتایج قابل قبول خود را به فصل هجدهم لیگ برتر برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
روزی دو نوبت تمرین، حضور دست نشان در انزلی، تکمیل شدن کادر بازیکنان و ... باعث شده تا هواداران این تیم یک بار دیگر امید به صعود پیدا کنند و بار دیگر به حمایت از تیم بپردازند، از جمله بهمن صالح نیا که از بزرگان فوتبال ایران محسوب می شود و این روزها پایه ثابت تمرینات انزلی چی هاست. عصر روز گذشته با او و در حاشیه بازی تدارکاتی ملوانی ها به صحبت پرداختیم.به آینده ملوان با نادر خوشبینمنادر دست نشان ، به حق یکی از بهترین مربیان حال حاضر کشورمان به شمار می آید و تاکنون توانسته کارنامه خوبی از خود به جا بگذارد، از اینکه "نادر" حاضر شده هدایت ملوان را بر عهده بگیرد خیلی خوشحالم و با توجه به جدیت و سختکوشی این مربی و بازیکنان ملوان در تمرینات به آینده تیم خوشبین هستم. او مربی کاربلدی است و من از عملکرد و رفتارش در کنار زمین و جدیتش در تمرینات خیلی خوشم می آید. او یک مربی شمالی است که به آب و هوای شمال نیز آشنایی کامل دارد.مایلی کهن تمرکزش را از دست دادفصل قبل محمد مایلی کهن در ملوان زحمت زیادی کشید ولی با اینحال نتوانست ملوان را لیگ برتری کند. او از جمله مربیان سالم کشورمان است اما نباید گرفتار مسایل حاشیه ای می شد.حاجی بخشی از وقت خود را صرف حواشی، به خصوص فرهنگ سازی در فوتبال کرد در حالیکه بهتر بود همه وقت خود را برای قوی شدن ملوان صرف می کرد و تمرکزش را از دست نمی داد.حاجی مایلی دغدغه فرهنگی داشتمن بارها از مایلی کهن خواهش کردم همه وقتش برای ملوان صرف کرده و روی موفقیت و صعود این تیم تمرکز کند. البته دغدغه حاجی مایلی کهن مساله فرهنگی در ورزشگاه ها بود. او می خواست چند نفری که بعضا در ورزشگاه ها بد دهنی کرده و حرف های نامربوط می زنند را اصلاح کند. به ایشان گفتم امثال من و شما به عنوان مربی بهتره رسیدگی به مساله فرهنگی را به صاحبانش بسپاریم و تمام وقت خود را برای تقویت و صعود تیم هایمان به کار ببندیم.بازیکن باتجربه، یک فرمانده در میدان جنگ استالبته به نظرم دلیل اصلی ناکامی ملوانی ها این ها نبود، مهمترین دلیل صعود انزلی چی ها، جوانی بیش از حد تیم بود. اگر حاجی در کنار بازیکنان جوان و آینده دار ، یکی، دو بازیکن با تجربه هم به تیم تزریق می کرد ، بهتر بود. حضور بازیکنان باتجربه باعث موفقیت هر تیمی می شود، بازیکنانی نظیر پژمان نوری، مثل فرمانده هان با تجربه و متخصص در بین سربازان جوان و کم تجربه در میدان جنگ هستد.با حمایت مالی راه صعود آسانتر می شودبرای اینکه ملوان بتواند به لیگ برتر صعود کند یک فاکتور مهم لازم است و آن پشتیبانی مالی است. خوشبختانه منطقه آزاد انزلی و شورای شهر که ورزش دوست هستند قول داده اند از ملوان حمایت کنند. اگر آنها به قولشان عمل کنند طبعا کار نادر و شاگردانش آسانتر و راه صعود هموارتر می شود.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۵۲۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشیانه سازی و تخم گذاری پرنده کشیم بزرگ در تالاب بین المللی انزلی

تورج صادقی گفت : صدها قطعه پرنده آبزی و کنار آبزی بومی و مهاجر در تالاب بین‌المللی انزلی آشیانه سازی و تخم گذاری کردند.

وی اضافه کرد: برخی از پرندگان آبزی مانند پرستوهای دریایی تیره و کشیم بزرگ در غرب تالاب انزلی که از امنیت بیشتری برخوردار است، آشیانه سازی و تخم گذاری کردند و طی روزهای آتی به همراه جوجه‌های خود از لانه خارج می‌شوند.

صادقی افزود : وضعیت مطلوب زیستگاهی، امنیت حاکم و تغذیه مناسب در تالاب‌ بین المللی انزلی سبب جوجه‌آوری بسیاری از پرندگان آبزی و کنارآبزی دراین تالاب بین المللی شده است. وی از مردم و گردشگران خواست در این فصل که پرندگان مشغول لانه‌سازی و تخم‌گذاری هستند از ترددهای غیرضروری در نزدیکی کلونی های این پرندگان خودداری کنند و در صورت مشاهده افراد متخلف مراتب را به ماموران یگان حفاظت این اداره اطلاع دهند.
کشیم بزرگ (نام علمی:  Podiceps major)  نام یک گونه از تیره کشیم است. این پرنده بودن در آب را به هر جای دیگر ترجیح می‌دهد و لانه خود را روی آب می‌سازد و هنگام فرار، به جای پرواز کردن، به زیر آب شیرجه می‌رود! کشیم بزرگ گیس‌پرهایی دارد که به سبب آن، گاه مرغابی شانه‌به‌سر نامیده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تخم‌گذاری پرنده کشیم بزرگ در تالاب بین‌المللی انزلی + فیلم
  • تمام آنچه می‌خواستم روی پرده است/ نتیجه اعتماد به فیلمسازان جوان
  • ورود سیلاب به جاده ارتباطی صالح آباد-ایلام
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد
  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!
  • آشیانه سازی و تخم گذاری پرنده کشیم بزرگ در تالاب بین المللی انزلی
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۹ نهم کامل