Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@23:38:41 GMT

محدودیت های ترافیکی روز قدس در اراک اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۵۲۵۸۲

محدودیت های ترافیکی روز قدس در اراک اعلام شد

سرهنگ ابوالفضل امیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: محدودیت های ترافیکی در این روز به منظور برگزاری هر چه باشکوهتر راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت 8 صبح روز جمعه دوم تیرماه تا پایان برگزاری آیین اعمال خواهد شد.
وی بیان کرد: در زمان برگزاری آیین روز جهانی قدس و اعمال محدودیت ها، رفت آمد تمام وسایل نقلیه موتوری به مسیرهای تعیین شده ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: محدودیت های ترافیکی شهرستان اراک در روز جهانی قدس در خیابان شهید بهشتی از میدان شهدای هفت تیر، خیابان مخابرات از تقاطع 22 بهمن، خیابان شهید رجایی از 12 متری به طرف میدان شهدا، میدان حضرت ولیعصر (عج) به سمت میدان سرداران، خیابان حاج باشی به طرف خیابان شیخ فضل الله نوری محسنی و مسیرهای منتهی به آن از خیابان پروین اعتصامی به طرف خیابان شیخ فضل‌الله نوری، از میدان البرز تا میدان سرداران، خیابان دانشگاه به سمت میدان سرداران و تمام مسیرهای منتهی به مصلای بیت‌المقدس اعمال می شود.
سرهنگ امیدی عنوان کرد: پلیس استان مرکزی و شهرستان اراک از ساعت یک بامداد روز جمعه، به منظور تامین امنیت مسیر راهپیمایی از پارک خودرو و موتورسیکلت در مسیرهای تعیین شده جلوگیری می کنند و در صورت توقف، وسایل نقلیه به پارکینگ منتقل می شود.
وی گفت: محدودیت های ترافیکی روز قدس در سایر شهرستان های استان مرکزی نیز اعمال خواهد شد.
سرهنگ امیدی، از مردم خواست مانند سال های گذشته همکاری خوبی با پلیس راهنمایی و رانندگی داشته باشند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در استان مرکزی در 140 نقطه برگزار می شود.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۵۲۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین

به گزارش خبرآنلاین، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، از برقراری ممنوعیت های ترددی در محدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام ششم شیعیان خبر داد.

سرهنگ احسان مومنی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: با توجه به برگزاری مراسم سوگواری امام ششم شیعیان در محدوده صادقیه، محدودیت های ترددی ایجاد شده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره جزئیات ممنوعیت های ترددی ادامه داد: در مسیر شمال به جنوب خیابان اشرفی اصفهانی از تقاطع سازمان آب به سمت میدان صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی به سمت شرق از تقاطع اباذر و خود میدان صادقیه به سمت غرب ممنوعیت ترددی داریم.

وی افزود: شهروندان می‌توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

مومنی گفت: در حال حاضر رانندگانی که در خیابان اشرفی اصفهانی مسیر شمال به جنوب هستند؛ می توانند از خیابان سازمان آب به مسیر خود ادامه دهند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: رانندگانی که در خیابان آیت الله کاشانی به سمت شرق هستند؛ می‌توانند از تقاطع اباذر به خیابان شهید سلیمی جهرمی شده و در بلوار فردوس ادامه مسیر دهند.

وی افزود: مسیر جنوب به شمال خیابان اشرفی اصفهانی از صادقیه به سمت شمال باز است و شهروندان می توانند تردد کنند.

مومنی از صبوری شهروندان تشکر کرد و از آنان خواست تا پایان این مراسم با پلیس همکاری لازم را انجام دهند.

٢٣٣٢٣٦

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902674

دیگر خبرها

  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  •  اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • (ویدئو) وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت‌های ترافیکی تشییع شهدا در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) اعلام شد
  • محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران