Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس:اولین برنامه از پروژه موسیقایی «چندشب» اواخر تیرماه سال جاری با حضور تعدادی از نوازندگان مطرح موسیقی ایرانی در تالار رودکی تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، افشین معصومی مدیر برگزاری پروژه موسیقایی «چند شب» با اعلام این خبر افزود: «طبق برنامه ریزی های انجام گرفته قرار بر این است که از اواخر تیرماه سال جاری پروژه موسیقایی «چندشب» توسط موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» با حضور هنرمندان و نوازندگان مطرح موسیقی کشورمان آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی برگزاری این پروژه که در هر دوره به یکی از سازهای موسیقی ایرانی اختصاص دارد، تعدادی از هنرمندان منتخب موسیقی کشورمان با رویکرد تک نوازی بدون همراهی ساز دیگر به اجرای برنامه می پردازند. در این برنامه سعی کردیم تا به سهم خود یادآور هنر تک نوازی به عنوان یکی از ارکان موسیقی به ویژه موسیقی ایرانی باشیم.»

وی ادامه داد: «اولین برنامه از مجموعه برنامه های «چند شب» اواخر تیر ماه با عنوان «چندشب تار» طی چهار شب با حضور نوازندگان مطرح تار در تالار رودکی میزبان علاقه مندان موسیقی خواهد بود. در این ویژه برنامه نوازندگان صاحب نام تار که اسامی آنها اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد، فارغ از هرگونه سلیقه موسیقایی به اجرای شیوه های مختلف تار نوازی در مکتب های تهران، اصفهان، تبریز و معاصر می پردازند و جا دارد از همه این هنرمندان به جهت حضورشان در یک برنامه واحد تشکر کنم که با نگاهی حمایت گونه از موسیقی دعوت ما را پذیرفته اند.»

معصومی با اشاره به اینکه ویژه برنامه «چند شب» طی ماه های آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: «طبق پیش بینی های انجام گرفته برگزاری مجموعه برنامه های «چند شب» فقط محدود به برنامه «چند شب تار» نخواهد بود و ما در نظر داریم تا در دوره های بعد نسبت به برگزاری برنامه های مختلف در حوزه سازهای ایرانی، موسیقی کلاسیک و موسیقی نواحی میزبان علاقه مندان موسیقی باشیم.»

مدیر موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» با تشکر از همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مدیر بنیاد فرهنگی هنری رودکی و مدیریت تالار رودکی در برگزاری این ویژه برنامه ها بیان کرد: هم اکنون در مرحله صدور مجوزهای لازم هستیم و طی روزهای آینده نیز نسبت به معرفی نوازندگان، تاریخ دقیق برگزاری برنامه و نحوه تهیه بلیت اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۵۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات برنامه های رئیس جمهور در سفر به استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در نشست  با اصحاب رسانه  گفت:  مراسم استقبال از رئیس جمهور ساعت ۹ صبح فردا در مسیر میدان امام به سمت مسجد امام  سمنان و دیدار مردمی در شهرستان شاهرود ساعت ۱۶ در استادیوم تختی برنامه ریزی شده است .

استاندار سمنان، برگزاری جشن احیای واحد‌های راکد تولیدی در استان را از دیگر برنامه‌های سفر ریاست جمهور اعلام کرد و گفت: ۲۰۱ واحد راکد صنعتی صد درصد تعطیل استان سمنان با ایجاد دو هزارو ۸۰۰ اشتغال و پرداخت سه هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در دولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشت.
هاشمی هم چنین از افتتاح پروژه نیروگاه سیبل ترکیبی، برگزاری جلسه شورای اداری و برگزاری جشن واگذاری زمین برای قانون جوانی جمعیت خبرداد و گفت: یک هزارو ۱۵۰ قطعه زمین برای طرح جوانی جمعیت به هم استانی‌ها اعطا می‌شود.
وی ضمن بیان اینکه مصوبات مرحله دوم سفر بیشتر در قالب تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است، اضافه کرد: ۲۱۱ پروژه نیمه تمام از محل سفر اول ریاست جمهور به استان به بهره برداری رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • "مجنون آن لیلی" به تالار حافظ می‌آید
  • ۶۰ درصد نوازندگان از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند!
  • آئین بزرگداشت استاد مصطفی کمال پورتراب برگزار شد
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • مجنون آن لیلی به تالار حافظ می‌آید
  • هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه
  • رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • اعلام جزئیات برنامه های رئیس جمهور در سفر به استان سمنان
  • تشکیل رصدخانه پروژه‌های عمرانی در آذربایجان شرقی