Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش شریان نیوز، جلیل رحیمی جهان آبادی درباره اقدام اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در حمله موشکی به مقر داعش در دیرالزور سوریه و کشته شدن فرماندهان و سرکردگان داعش به خبرنگار شریان نیوز گفت:
حمله موشکی رزمندگان قدرتمند سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران یک امر مهم در جهت شناساندن قدرت ایران به کشورهایی بود که میخواهند امنیت ایران را خدشه دار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حمله در درجه اول اقدامی در پاسخ به عملیات تروریستی در مجلس شورای اسلامی بود تا داعشی ها بدانند که هرگز اقدامات آنها بی جواب نخواهد ماند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیام این حمله و بازتاب آن در جهان گفت: این حمله به مواضع سرکرده های داعش در سوریه چندین پیام مهم داشت. نخست این که نشان داد جمهوری اسلامی در خط مقدم مبارزه با داعش و تروریسم منطقه است. دوم به حامیان داعش و آنان که سلاح و تجهیزات برای داعش فراهم میکنند هشدار داد که جمهوری اسلامی از این اقدامات هراسی ندارد و پیام مهم بعدی برای کشورهای استکباری جهان و حامی تروریست منطقه ای و جهانی بود که تلاش می کنند تا با ایران هراسی و نا امن کردن منطقه، میان کشورها تنش ایجاد کنند. این اقدام نشان داد که جمهوری اسلامی ایران هرگز نا امنی را نمی پذیرد و در دفاع از مرزهای خود و تامین امنیت کشور از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد بود.

رحیمی در پایان ضمن تقدیر از نمایش قدرت ایران در منطقه و جهان و تاثیر این نوع اقدامات در بازدارندگی کشورهای استکباری جهان و حامیان آن در منطقه برای ایجاد نا امنی در کشور گفت:این اقدام رزمندگان سپاه پاسداران ما به دنیا نشان داد که جمهوری اسلامی ایران دفاع از کشور و حفظ امنیت خود را بیش از هرچیز مهم می داند و در این موضوع به هیچ کشوری اجازه نخواهد داد حتی به مرزهای کشور نزدیک شود. همچنین پیام مهمی برای تروریسم منطقه و حامیان آن ها داشت تا بفهمند نمی توانند منطقه را با اقدامات تحریک آمیز خود نا امن کنند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۵۳۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی کل سپاه، مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس سرلشکر محمدرضا زاهدی و همراهان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق برگزار می شود.

این مراسم با سخنرانی سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور خانواده معظم شهدا، مقامات کشوری و لشکری و آحاد مردم شریف تهران فردا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه شهدای بسیج، واقع در بزرگراه بسیج مستضعفین خیابان شهید رحیمی برگزار می‌شود.

در جنایت حمله موشکی هواپیماهای رژیم صهیونیستی در ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از مستشاران و افسران همراه آنان به نام های حسین امان‌اللهی، سیدمهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقابابایی و سیدعباس صالحی روزبهانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903388

دیگر خبرها

  • اقلیم کردستان: روابط تاریخی ما را به ایران پیوند داده است
  • جزئیات مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • آجر لو : تفرقه می‌تواند مجلس دوازدهم را به شکست منجر کند/ به طور حتم، هیات رئیسه مجلس تغییراتی خواهد داشت + فیلم
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترک: گفتگو درباره تحولات منطقه، فلسطین و روابط دوجانبه
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • روایتی کامل از شب حمله ایران به اسراییل
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد