Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات اصلاح و مرمت خط انتقال ۸ اینچ آب کوی جانبازان و کوی آزادگان شهر دهدشت در هفته جاری آغاز شد. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مدیر امور آب و فاضلاب شهری دهدشت در جمع خبرنگاران با اشاره به روند اجرای عملیات اصلاح و مرمت شبکه توزیع آب شهر دهدشت گفت: در هفته جاری عملیات اصلاح و مرمت خط انتقال 8 اینچ کوی جانبازان و کوی آزادگان شهر دهدشت آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داریوش فقهی‌پور با بیان اینکه جنس خط انتقال تعویض شده از نوع آزبست است، افزود: استفاده از لوله و اتصالات جدید و طراحی براساس ضوابط فنی به صورت ویژه در دستور کار آبفای دهدشت قرار دارد.

وی جمعیت تحت پوشش عملیات اصلاح و مرمت این مناطق را بیش 6 هزار نفر عنوان کرد و ادامه داد: عملیات اجرایی این طرح تاکنون بیش از 55 درصد پیشرفت کاری دارد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری دهدشت میزان اعتبار درنظر گرفته شده برای انجام عملیات اجرایی این طرح را بیش از 800 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: اعتبار این طرح از محل درآمدهای داخلی آبفای دهدشت است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری دهدشت افزود: با توجه به فرسوده بودن حدود 30 درصد از شبکه توزیع آب شهر دهدشت، عملیات اصلاح و مرمت شبکه توزیع این شهر براساس برنامه مدون در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۵۳۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست

منصور فلاحتی مدیر امور آبفای شهرستان مروست گفت: به منظور مدیریت فشار و تقسیم عادلانه آب در شبکه توزیع آب  روستای توتک یک عدد شیر گلوپ و دو عدد شیر قطع و وصل نصب شد.

او به احداث حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب این روستا اشاره کرد و افزود: با اجرای این عملیات ۱۳۰ خانوار روستای توتک از توابع بخش ایثار مروست با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر از بهبود فشار آب برخوردار شدند.

مدیر امور آبفای مروست ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب روستای توتک با اعتباری حدود یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی به اتمام رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است