Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@02:03:43 GMT

60درصد زندانیان کهگیلویه و بویراحمد متأهل هستند

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۵۳۴۲۹

مدیرکل زندانهای کهگیلویه و بویراحمد گفت: 60درصد از زندانیان استان ما متأهل و 40درصد نیز مجرد هستند و قریب به 80درصد از آنان فاقد سابقه جرم و 20درصد نیز از یک تا چند سال سابقه دارند.

به گزارش ایسنا، اسماعیل جمیاری در جمع خبرنگاران افزود: به عقیده بنده زندان شهر کوچکی است که نیازهای یک شهر را دارد. در یک شهر بیش از دهها سازمان خصوصی و عموی دست به دست هم می­‌دهند تا مطالبات شهروندان را اجابت کنند، زندان هم مانند شهر اما در مقیاس کوچتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مجموع اقدامات انجام شده در زندانها و نیاز زندانیان اعم از تامین خوراک، پوشاک، اسکان، بهداشت، درمان، آموزش، مدرسه، دارالقرآن، مسجد، نماز، احکام، ورزش، هنر واشتغالزاییاست.

مدیرکل زندانهای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اقدامات تامینی یعنی مراقبت و نگهداری زندانیان و صحیح بودن در ایجاد امنیت عموم و آسایش اجتماعی، اقدامات تربیتی که شامل پر کردن اوقات فراغت زندانیان، تربیت باورهای دینی و مذهبی آنان و آماده کردن آنها برای بازگشت سالم به آغوش خانواده و جامعه و اقدامات حمایتی یعنی توجه به خانواده زندانیان از طریق کمک های صورت گرفته توسط انجمن، توجه به زندانیان مخصوصا زندانیان جرائم غیر عمد توسط ستاد دیه و ایجاد بستر برای آزادی آنان از طریق کمکهایی مردی سه اقدام شاخصی هست که در زندانها صورت می گیرد.

جمیاری تصریح کرد: همچنین زندانیانی که در طول مدت حبس توانسته باشند در رشته­‌های فنی و حرفه‌­ای، آموزشی راکسب کنند،بعد از آزادی می توانندمراجعه و برای ایجاد شغل از تسهیلات استفاده کنند.چهار درصد زندانیان استان بی سواد، 56 درصد دارای تحصیلات ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان، 29درصد دیپلم و 11درصد نیز بالاتر دیپلم هستند.

مدیرکل زندانهای کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: 14.5درصد زندانیان استان 18 تا 25سال، 57درصد 25 تا 40سال، 26درصد 40 تا 60 سال و کمتر از 3.5 درصد نیز بالای 6 سال سن دارند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۵۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • (ویدیو) طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد؛ خسارت به کشاورزی
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد+ فیلم
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد/ خسارت به کشاورزی + فیلم
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد