Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر رسانه‌ای سپاهان گفت: از اینکه علی کریمی حتی به صورت قرضی به خانه بازگردد استقبال می‌کنیم.

مرتضی رمضانی‌راد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص آخرین وضعیت این باشگاه در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: در حال حاضر مشغول بررسی گزینه‌های خارجی هستیم. همچنین در خصوص وضعیت علی کریمی که این روزها زیاد سوال می‌شود باید بگویم با توجه به اینکه این بازیکن با دیناموزاگرب قرار دارد در حال مذاکره با مسئولان این باشگاه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان از اینکه علی کریمی حتی به صورت قرضی به خانه بازگردد استقبال می‌کند.

وی در خصوص اینکه بازیکن خارجی مدنظر سپاهان در چه پست‌هایی بازی می‌کنند، گفت: مدیربرنامه‌های رسمی در این مدت بازیکنان زیادی را به ما معرفی کردند و در حال بررسی آنها هستیم. جذب بازیکن خارجی با نظر کرانچار و بررسی نقاط ضعف و نیازهای باقی‌مانده تیم انجام می‌گیرد. جذب سه بازیکن خارجی، یک سهمیه باقی‌مانده لیگ برتر و بازیکن زیر 23 با تعامل با کرانچار صورت خواهد گرفت و سعی می‌کنیم به خصوص در خصوص تنها بازیکن لیگ برتری با وسواس عمل کنیم و عجله‌ای به خرج ندهیم.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان در خصوص وضعیت سرور جپاروف عنوان کرد: منتظر هستیم تکلیف این بازیکن با استقلال مشخص شود و همچنین نهادهای ذی‌صلاح در خصوص قرارداد او تصمیم بگیرند. وکیل این بازیکن برای مذاکره با سپاهان اعلام آمادگی کرده است.

رمضانی‌راد در خصوص اظهارات احسان حاج‌صفی برای حضور در فوتبال اروپا گفت: صحبت‌های حاج صفی پاسخ محکمی به باشگاه‌هایی بودند که تلاش می‌کردند او را به خدمت بگیرند و به حرف‌های ما در خصوص اینکه احسان در ایران تنها برای سپاهان به میدان خواهد رفت گوش نکردند و علیه ما موضع گرفتند. نحوه جدایی این بازیکن نیز مانند بازیکنان دیگر نبود که به یک باره با پیراهن باشگاه خارجی عکس یادگاری بگیرد. حاج صفی از چند هفته قبل به ما اعلام کرده بود با توجه به اینکه در سال جام جهانی هستیم اولویت او در این فصل حضور در فوتبال اروپا و پیشرفت بیشتر است.

وی افزود: احسان حتی به ما اعلام کرده بود به جای او بازیکن جذب کنیم اما سپاهان در عین احترام به نظر این بازیکن از تلاش برای تداوم همکاری با او غافل نشد. در نهایت نیز حاج صفی با صحبت‌هایی که انجام داد جدایی قطعی خود را در این فصل از سپاهان اعلام کرد و به زودی نیز با باشگاه خواهان خود قرارداد خواهد بست.

مدیر رسانه‌ای سپاهان در پایان در خصوص برگزاری اردوی خارجی این تیم خاطرنشان کرد: هنوز این موضوع مشخص نشده است اما احتمالا اردوی خارجی نداشته باشیم. در خصوص اردوی داخلی و دیدار با باشگاه‌های لیگ برتری نیز در حال برنامه‌ریزی هستیم تا با هماهنگی با سایر باشگاه‌ها چند دیدار داشته باشیم. در حال حاضر صبح و بعد از ظهر تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم و روز شنبه آینده نیز در نخستین دیدار تدارکاتی به مصاف تیم امید سپاهان می‌رویم.

انتهای پیام/

R1434/P1015135/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۵۳۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال تهران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه استقبال کرد.

 به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد روز سه شنبه در یک موضع گیری رسانه‌ای از پاسخ جنبش حماس به طرح سیاسی ارائه شده برای توقف ماشین نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه استقبال کرد و این هوشمندی سیاسی مقاومت را جلوه دیگری از قدرت میدانی آن توصیف کرد.

کنعانی افزود: جمهوری اسلامی ایران از طرح ارائه شده برای احقاق حقوق ملت فلسطین شامل توقف فوری و پایدار حملات و جنایات رژیم صهیونیستی، رفع محاصره ظالمانه علیه نوار غزه، آزادی زندانیان فلسطینی، خروج کامل و بی قید و شرط نیروهای اشغالگر اسرائیلی از نوار غزه و بازسازی خرابی‌های جنگ حمایت می‌کند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • استقبال تهران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • چشم‌ها را با چای بشوییم یا نه؟/ یک توصیه‌ به کسانی که زیاد با نمایشگر کار می‌کنند
  • پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان
  • عکس| پاسخ تند پرسپولیس به صحبت‌های مدیر تیم سپاهان
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • عکس| استقبال اوسمار از بانویی که با سرطان می‌جنگد
  • استقبال اوسمار از زنی که قبل از شیمی درمانی به دیدن بازی پرسپولیس رفت+ ویدئو | صحبت های احساسی در تمرین سرخ ها
  • عکس| استقبال اوسمار از بانویی که باسرطان می‌جنگد
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود