Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنابا بیان اینکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می تواند پیشتاز بحث تمدن اسلامی و فرهنگسازی باشد اظهار کرد: این امر به شرطی محقق می شود که برنامه های خوبی را تولید و روانه آنتن کنیم.

وی از اینکه برنامه های خوبی در این راستا تهیه نمی شود اظهار تاسف کرد و گفت: واقعیت این است که برنامه های خوبی نداریم که بتوانند در سطح گسترده جذب مخاطب داشته باشند و راه حل ارائه بدهند یا اینکه قابلیت عرضه در فستیوال های بالای جهانی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظفری تصریح کرد: معتقدم کارهای رادیو تلویزیونی ضعیف شده و علت آن را «نبود بودجه» و« عدم شناخت مدیریت» نسبت به این مسائل می دانم.

وی گفت: چنانچه کارهای قبلی قبل دیده و با کارهای امروزی مقایسه شود متوجه این مهم خواهیم شد که سریال ها، فیلم نامه ها و برنامه هایمان ضعیف شده اند.

مظفری روی آوردن تلویزیون به کارهای رادیویی را از دیگر اقدامات ضعیف تلویزیون دانست و خاطرنشان کرد: چند نفر جلوی دوربین می نشینند و مدام صحبت می کنند، این کار رادیوست نه تلویزیون و خبری از نماد و پویایی نیست.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۵۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» دوباره روی آنتن

سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی از این پس جمعه شب‌ها از ساعت ۲۳ در شبکه نمایش مهمان بینندگان و مخاطبان خود خواهد بود.

برنامه هفت از برنامه‌های باسابقه و پر مخاطب تلویزیون در حوزه نقد سینماست که ابتدا در شبکه سه سیما پخش می‌شد و بعد از مدتی پخش آن به شبکه نمایش رسید. این برنامه را مجریان متفاوتی همچون فریدون جیرانی، محمود گبرلو، محمدحسین لطیفی و بهروز افخمی بر عهده داشتند. «هفت» این روزها با بهروز افخمی به آنتن بازگشته است، کارگردانی که در سینما و تلویزیون نام آشناست و معمولا با نظرات متفاوتش در زمینه‌های گوناگون در ایجاد فضای نقد و گفت‌وگو موفق بوده است. 

باید دید برنامه هفت در فصل جدید تا چه اندازه می‌تواند با حضور چهره‌های سینمایی و همچنین طرح بحث‌های روز و کارآمد، جریان‌ساز و روشنگر باشد.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • هزاران صهیونیست برای سرنگونی نتانیاهو شعار دادند
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌ خواه جهان
  • تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌خواه جهان
  • تجمع دانشجویان فرانسوی مقابل مدرسه عالی روزنامه نگاری
  • خاموشی صدایی ماندگار
  • خاموشی صدای ماندگار ورزش
  • «قصه های مجید» و «معصومیت از دست رفته»؛ تدارک تلویزیون برای آخر هفته