Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@22:02:15 GMT

عکس: آشا محرابی به عیادت بازیگر قدیمی رفت

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۵۴۷۶۲

عکس: آشا محرابی به عیادت بازیگر قدیمی رفت

«آشا محرابی» به عیادت صدیقه کیانفر رفت و عکس زیر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

افکارنیوز: آشا محرابی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: امروز در کنار خانم صدیقه کیانفر نازنین و با مرام شکر که خوبن و به زودى مرخص میشن..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۵۴۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از موزه فاطمی در روز میلاد حضرت معصومه(س) رایگان شد

مدیر کتابخانه، موزه و مرکز اسناد حرم حضرت معصومه(س) گفت: بازدید از موزه فاطمی در سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) رایگان و در سایر روزهای دهه کرامت نیم‌بها خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام علی فتح‌الله‌زاده اظهار داشت: بازدید از موزه حرم مطهر حضرت معصومه (س) در سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و همچنین سالروز ولادت امام رضا(ع) رایگان است.

وی افزود: همچنین علاقه مندان به بازدید از موزه حرم حضرت معصومه(س) میتوانند در طول دهه کرامت از تخفیف 50درصدی بهره‌مند شوند.

مدیر کتابخانه، موزه و مرکز اسناد حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به ویژه برنامه‌های موزه آستان مقدس حضرت معصومه (س) در دهه کرامت بیان کرد: در اواسط دهه کرامت از کاشی‌های قدیمی حرم امام رضا(ع) و برخی از آثار بسیار قدیمی از ضریح حضرت معصومه(س) در تالار عترت رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در اواسط دهه کرامت آثار قدیمی مفرغی چند هزار ساله دوران باستان برای اولین بار در تالار عبرت به نمایش عموم در خواهد آمد.

فتح‌الله‌زاده اظهار داشت: ساعت بازدید از موزه حرم حضرت معصومه (س) همه روزه به جز جمعه ها از ساعت 8 صبح الی 15:30 عصر است.

وی خاطرنشان کرد: تهیه بلیط برای بازدید از موزه حرم حضرت معصومه(س) برای گروه های علاقه‌مند در روزهای عادی نیم‌بها و برای خانواده شهدا و ایثار گران کاملا رایگان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عیادت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از «رضا رویگری»
  • (تصاویر) قلعه‌ای در ایران قدیمی‌ترین بانک جهان است
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی آلبوم اسناد در یزد
  • بازدید از موزه فاطمی در روز میلاد حضرت معصومه(س) رایگان شد
  • تصویری قدیمی از بوسه بر پیشانی احمدی‌نژاد روی باند فرودگاه
  • رفاقت قدیمی‌ با سیروس میمنت باعث بازی‌ام در «نون خ» شد/ در کرمانشاه ۱۰۰۰ نفر تست بازیگری دادند
  • تصویر قدیمی از آشپزخانه بازار طهران در دوره قاجار
  • فیلم قدیمی؛ ترفند افراد خلخالی برای هجوم به خانه مردم!
  • دانا و همان چالش قدیمی: زمین‌های‌علی‌آباد!
  • عیادت از جورج شکور؛ خالقِ سه گانهِ حماسه های ماندگار …