Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-29@12:04:21 GMT

«مهراقتصاد» شکایت ازمدیران کوثر راتکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۵۵۴۰۲

«مهراقتصاد» شکایت ازمدیران کوثر راتکذیب کرد

به گزارش بولتن نیوز، این شایعه ادعا کرد که این شکایت در پی اظهارات این مدیر در خصوص وضعیت موسسه مالی و اعتباری مهر در روزهای اخیر صورت گرفته است .

در همین زمینه یک مقام آگاه در موسسه مالی و اعتباری مهر ضمن رد این مطلب اعلام کرد که موسسه مالی و اعتباری مهر کلیه شایعات روزهای اخیر را تکذیب می کند.

وی اذعان کرد که تا این لحظه مطلبی از سوی مقام ناظر به موسسه مالی و اعتباری مهر ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در روزهای روابط عمومی این موسسه مالی به دنبال شایعه ادغام بانک مهر اقتصاد هرگونه مذاکره با موسسات کوثر و ثامن را تکذیب کرد.

این موسسه اعلام کرد که این بانک انجام هرگونه مذاکره و توافقات با موسسات اعتباری کوثر و ثامن را برای ادغام تکذیب می کند، همچنین با توجه به اینکه مقوله ادغام بانک ها و موسسات مالی در حوزه اختیار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شورای پول و اعتبار می باشد این موضوع تا کنون در این دو نهاد تصمیم گیر، طرح نگردیده و ابلاغیه ای به این بانک ارسال نشده است.


گفتنی است شایعات مطروحه صرفاً توسط موسسات یاد شده منتشر گردیده و تمامی اخبار منتشر شده فاقد اعتبار است.

البته در پیامی دیگر مدیر عامل بانک مهر اقتصاد گفت: موضوع ادغام این بانک با موسسات کوثر و ثامن صرفاً شایعه بوده و روند فعالیت های بانک مهر اقتصاد به صورت مستقل ادامه می یابد.

سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – در این رابطه اظهار کرد: در چند روز گذشته بروز شایعاتی در خصوص ادغام بانک مهر اقتصاد با موسسات اعتباری کوثر و ثامن در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی، موجب ایجاد نگرانی در میان مشتریان بانک گردید که با اطلاع رسانی مدیران این موسسات و تاکید بر حفظ استقلال بانک مهر اقتصاد، جای هیچ گونه نگرانی نیست و این بانک مستقل و با قدرت روند فعالیت های خود را ادامه می دهد.

وی افزود: با توجه به مشخص شدن کذب بودن اخبارِ منتشر شده، به مشتریان و سپرده گذاران محترم بانک مهر اقتصاد اطمینان می دهیم که این قبیل اخبار هیچ خللی در روند فعالیت های بانک بوجود نمی آورد و این بانک با حفظ استقلال و هویت حقوقی خود بیش از پیش در خدمت آحاد هم میهنان گرامی می باشد.

ایمانی خاطر نشان کرد: بانک مهر اقتصاد با بیش از 24 سال سابقه فعالیت در عرصه پولی و مالی کشور با 730 شعبه و بالغ بر 12 میلیون سپرده گذار بر اساس رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی در جایگاه سوم بانک های خصوصی کشور قرار دارد.

وی تصریح کرد: بانک مهر اقتصاد با اعتماد عمومی مردم و در اختیار داشتن منابع قابل توجه، توانسته است گام های بزرگی در زمینه تولید و اشتغال کشور بردارد که پرداخت 188 هزار میلیارد ریال تسهیلات به عموم هموطنان عزیز در سال گذشته، گواهی بر قابلیت های عظیم مجموعه مهر است. منبع: ایران و جهان

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۵۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور وزیر اقتصاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ صبح امروز آیین رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار می‌شود.
برای حل ریشه‌ای مشکل تورم و به طور مشخص کاهش سرعت رشد نقدینگی، برنامه‌های مستمر و بلندمدتی توسط دولت سیزدهم و وزارت اقتصاد در نظر گرفته شده است؛ خدمت نوین برات الکترونیکی زنجیره تامین، یکی از این برنامه‌ها بوده است.
برات الکترونیک، نسخه به روز شده‌ای از ابزار شناخته شده‌ی برات است که سابقه‌ای طولانی (چند هزار ساله) در اقتصاد ایران و جهان دارد. در برات الکترونیک ویژه زنجیره تامین، علاوه بر تمام ویژگی‌هایی که برات (الکترونیکی) دارد، همواره شخص بدهکار (برات گیر) بانک است. یعنی بانک متعهد پرداخت پولی است که در سررسید به دارنده‌ی برات پرداخت می‌شود. به خاطر الکترونیکی شدن زیرساخت انتشار برات، تمامی فرآیند‌های صدور، انتقال، تنزیل و تسویه برات به شیوه‌ی الکترونیکی انجام می‌شود. موضوعی که علاوه بر تسهیل فرآیندها، سرعت و دقت انجام تراکنش‌ها را افزایش می‌دهد.
 
سامانه سفته و برات الکترونیک وزارت اقتصاد از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ شروع به کار کرده است. تا امروز تعداد ۱۷ بانک برای صدور سفته و برات الکترونیک به این سامانه متصل شده‌اند.
 آیین رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه با حضور دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران
  • مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مذاكره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی
  • برات الکترونیکی رونمایی شد | جزئیات و اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور وزیر اقتصاد
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها واگذار شد
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد به بانک‌ها