Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-07@10:30:07 GMT

روزهای پر مشغله «علی کریمی» با هنرمندان

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۵۶۵۸۴

روزهای پر مشغله «علی کریمی» با هنرمندان

آینه نیوز: در روزهای اخیر فوتبالیست قدیمی و محبوب تیم ملی فوتبال بیشتر با اهالی هنر به سر برده است. او چندی پیش به دیدار رضا رویگری در منزلش رفت و دیروز هم میهمان جشن خیریه لیلا بلوکات شد و در کنار هنرمندان مطرح دیروز و امروز سینما قرار گرفت.

 در روزهای اخیر فوتبالیست قدیمی و محبوب تیم ملی فوتبال بیشتر با اهالی هنر به سر برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او چندی پیش به دیدار رضا رویگری در منزلش رفت و دیروز هم میهمان جشن خیریه لیلا بلوکات شد و در کنار هنرمندان مطرح دیروز و امروز سینما قرار گرفت.

رضا رویگری در صفحه شخصی خود در فضای مجازی عکسی مشترک از خود و علی کریمی را منتشر ساخت و از عیادت فوتبالیست تکنیکی سابق پرسپولیس نوشت.

همچنین عکس های علی کریمی در کنار هنرمندان در جشن افطاری مربوط به موسسه تحت هدایت لیلا بلوکات هم در فضای مجازی منتشر شد. این برنامه که دوشنبه شب در مرکز همایش های رایزن برگزار شد، همراه با دعوت لیلا بلوکات و حضور تعداد کثیری از اهالی هنر و ورزش بود. چنان که جدا از علی کریمی، سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان، حامد حدادی، بازیکن بلندقامت تیم ملی بسکتبال ایران، لیندا کیانی، همایون اسعدیان و دوستش مازیار میری، جواد رضویان، حجت اشرف زاده، رویا تیموریان، نعیمه نظام دوست، نفیسه روشن، محمدحسین فرح بخش، پرستو صالحی، همایون ارشادی، سروش جمشیدی، عمو پورنگ و عمو فیتیله ها از جمله حاضران در این ضیافت افطاری و جشن خیریه بودند. از قدیمی ها هم ناصر ملک مطیعی، پوری بنایی و اسدالله یکتا در جمع حاضر شدند.

لیلا بلوکات جدا از فعالیت های تصویری چند سالی است که در امور خیریه پیشقدم شده و موسسه «خیریه مهر لیلا» را با هدف حمایت از کودکان سرطانی، بیماران ام اس و کودکان بی سرپرست هدایت می کند. همچنین این بازیگر سینما و تلویزیون از 2 سال پیش به عنوان سفیر سلامت جهانی ام اس انتخاب شد.

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۵۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میبد از اخذ سند مالکیت بقعه متبرکه امامزاده خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت‌الاسلام محمدزاده، از اخذ سند مالکیت بقعه متبرکه امامزاده بی بی خدیجه خاتون (ع) این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: با تلاش و پیگیری کارشناسان ثبتی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میبد و همچنین همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سند مالکیت امامزاده امامزاده بی بی خدیجه خاتون (ع) اخذ شد.

وی افزود: در راستای اجرای تفاهم‌نامه با اداره ثبت و اسناد سند امامزاده بی بی خدیجه خاتون به مساحت ۵۷۲۸.۳ متر مربع اخذ شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میبد با اشاره به روند رو به رشد تثبیت مالکیت عرصه و اعیان بقاع متبرکه شهرستان گفت: طبق برنامه سال روند اخذ اسناد مالکیت بقاع متبرکه شهرستان در حال اجرا بوده و امید است به زودی شاهد اخذ اسناد کلیه موقوفات و بقاع متبرکه باشیم.

کد خبر 751231

دیگر خبرها

  • خسرو غفوریان کیست؟ / عکس‌هایی که برای ژیلا صادقی داستان شد/ هنوز توماج صالحی ترند است/ هجمه جدید علیه کاظم صدیقی با نام لیلا
  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • درآمد یک و نیم میلیون یورویی از سکه‌هایی که بازدیدکنندگان به داخل یک فواره می‌ اندازند
  • دیروز، ایرانی‌های تورنتو با دیدن آرنولد شوارتزنگر، غش و ضعف کردند
  • جمیله علم‌الهدی پست جنجالی را به دلیل مشغله علمی رد کرد
  • کوراش کار نهاوندی صاحب مدرک مربیگری درجه B جهانی شد
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم