Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: مراسم شکرگزاری ماه مبارک رمضان روز شنبه سوم تیرماه در شبستان حضرت نجمه خاتون(س) حرم مطهرحضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، جواد جهانگیرزاده با اشاره به برگزاری مراسم شکرگزاری ماه مبارک رمضان اظهار داشت: این مراسم روز شنبه سوم تیرماه مصادف با 29 ماه مبارک رمضان از ساعت 19 در شبستان حضرت نجمه خاتون(س) حرم مطهرحضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد آیین‌های فاطمی آستان مقدس بابیان اینکه در ماه مبارک رمضان فعالیت‌های بسیار خوبی برای مجاوران و زائرین انجام‌شده است، افزود: برنامه ترتیل خوانی عمومی، بانوان و نوجوانان از ابتدای ماه رمضان تا پایان این ماه مبارک در شبستان‌های نجمه خاتون و امام خمینی(ره) از جمله این برنامه‌های فرهنگی در ماه رمضان بوده است.

وی برنامه‌های روزانه حرم حضرت معصومه(س) را مورداشاره قرار داد و عنوان کرد: از جمله آن‌ها می‌توان به برنامه سحرگاهی حرم مطهر، قرائت دعای سحر و برنامه افطاری حرم بانوی کرامت که روزانه بیش از 11 هزار نفر مهمان سفره حضرت بوده‌اند و 3 هزار و 500 نفر نیز از زائران و مجاوران در مهمان‌سرای حضرتی حضور داشته‌انداشاره کرد.

جهانگیرزاده در ادامه بیان کرد: در ماه مبارک رمضان در مجموع بیش از 400 هزار نفر مهمان سفره حضرت فاطمه معصومه(س) بوده‌اند و در 29 ماه مبارک رمضان مراسم شکرگزاری و اختتامیه برنامه‌های این ماه عزیز برگزار می‌شود.

معاون اجرایی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به همکاری و مشارکت خدام در برگزاری مراسم‌های حرم مطهرگفت: در ماه مبارک رمضان بیش از هزار و 500 نفر از خادمان رسمی و افتخاری در بخش خدمات، بسته‌بندی، انتظامات و بخش فرهنگی، اساتید قرآنی، فرهیختگان ترتیل خوانی و دستگاه‌های اجرایی مختلفی در برگزاری مراسمات ماه مبارک رمضان همکاری داشتند.

وی ادامه داد: در شب‌های قدر، سازمان‌ها و ارگان‌های مختلفی از قبیل شهرداری، استانداری، کمیسیون امنیتی استان، آتش‌نشانی، هلال‌احمر، نیروی انتظامی، اورژانس، اتوبوس‌رانی، پلیس راهور و غیره در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم‌ها، با آستان مقدس همکاری داشتند.

جهانگیرزاده در پایان خاطرنشان کرد: مراسم شکرگزاری با قرائت قرآن کریم آغاز و در ادامه، قرائت ابتهال انجام‌شده و گزارش اجمالی از فعالیت‌ها و گزارش تصویری از برنامه‌های ماه مبارک ارائه می‌شود، همچنین سخنرانی تولیت آستان مقدس و ضیافت افطاری پایان‌بخش مراسم خواهد بود.

انتهای پیام/

R7854/P1357/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۵۷۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند

همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار می شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، همزمان با ایام حزن و اندوه شهادت امام جعفر صادق(ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام با حضور خیل عاشقان و منتظران امام زمان(عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار خواهد شد.

در این مراسم که روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت 16:30 از انتهای بلوار پیامبر اعظم(ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد؛ پیکرهای مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی(عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، «در آغوش امام(عج)» به خاک مقدس جمکران سپرده خواهند شد.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان و زائران میعاد منتظران برگزار خواهد شد.

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای 5 و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت