Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@11:53:24 GMT

مهریه سنگین برای انسان خوشبختی نمی‌آورد‌

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۵۷۳۴۹

مهریه سنگین برای انسان خوشبختی نمی‌آورد‌

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه مهریه سنگین برای انسان خوشبختی نمی‌آورد گفت: مهریه سنگین اشتباه بزرگ زوج‌های جوان است و به یک معضل تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیت‌الله سید‌یحیی جعفری امروز در دیدار با اعضای شورای قضایی استان کرمان به مناسبت هفته قوه قضائیه اظهار‌ داشت: هر دو نفری که به دستگاه قضا مراجعه می‌کنند، یک نفر از آنها ناراضی می‌شود و یک امر طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه انسان باید نسبت به مسائل انصاف را رعایت کند گفت: حکم قاضی به هر حال علیه یکی از طرفین است که موجب نارضایتی می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه اقدامات خوبی در ارتقای فعالیت‌های قضایی در کشور و استان انجام شده است که جای تقدیر دارد افزود: اما تا رسیدن به نقطه مطلوب و رضایت‌بخش فاصله زیادی داریم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهید آیت‌الله بهشتی خاطر‌نشان کرد: شهید بهشتی فردی بی‌نظیر، مبتکر و خلاق بود و بعد از سال‌ها هنوز چنین فردی در دستگاه قضا نیامده که متاسفانه کوردلان منافق، این شخصیت عظیم را از ما گرفتند.

جعفری با بیان اینکه امیدواریم در سال‌های آینده با همکاری مجلس و دولت راه حل بهتری برای خدمت به مردم در دستگاه قضا فراهم شود گفت: مجلس و دولت باید همکاری بیشتری با دستگاه قضا داشته باشند و پیشرفت در دستگاه قضایی اقتدار نظام و امنیت را به وجود می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه امروز بحث مهریه سنگین دامن‌گیر همه خانواده‌ها شده و آسیب‌هایی را به وجود آورده است افزود: مهریه سنگین اشتباه بزرگ زوج‌های جوان است و به یک معضل تبدیل شده است.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه مهریه سنگین برای انسان خوشبختی نمی‌آورد، افزود: باید با فرهنگ‌سازی بیشتر خانواده‌ها و زوج‌های جوان را آگاه کرد و از مشکلات بعدی جلوگیری کرد و به آنها یادآور شد که این حرفی که می‌گویند، مهریه کی داده و کی گرفته بسیار اشتباه و غلط است.

انتهای پیام/

R7860/P1377/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۵۷۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پوست الکترونیکی که دقت لمس آن درست مانند پوست انسان است!

نخستین پوست الکترونیکی قابل کشش در جهان توسط محققان دانشگاه تگزاس ساخته شد.

این نوآوری به ربات‌ها امکان می‌دهد همان دقت لمسی پوست انسان را داشته باشند و کار‌هایی را انجام دهند که به دقت و کنترل دقیقی نیاز دارد. تولید این پوست، راه را برای نسل جدیدی از ربات‌ها با حساسیت و واکنش‌های شبیه انسان هموار می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایسنا

tags # تکنولوژی ، سلامت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • فیلم| جنگل عمودی با ۸۰۰ درخت؛ واحه‌ای برای انسان‌ها و پرنده‌ها
  • تسهیل ازدواج جوانان با مهریه کم
  • عکس | سیل؛ طغیانی علیه طغیان انسان!
  • سازش در مزرعه به همت شورای حل اختلاف استان یزد
  • ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟
  • چگونه اضطراب را درمان کنیم؟
  • معلمین نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند
  • خطا از مردان، تنبیه برای زنان! از تغییر قانون مهریه تا محرومیت از حضور در ورزشگاه
  • (ویدئو) پوست الکترونیکی که دقت لمس آن درست مانند پوست انسان است!
  • انتقال۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون در کرمان ناکام ماند