Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@06:33:14 GMT

آغاز اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دختر از 6 تیرماه

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۵۷۴۶۳

آغاز اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دختر از 6 تیرماه

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، از سوی کادر فنی بانوان فدراسیون فوتبال، 27 بازیکن منتخب کشور به اردوی آماده‌سازیتیم ملی فوتبال دختران در رده سنی جوانان دعوت شدند.

براساس این گزارش، فاطمه مخدومی بانوی فوتبالیست قروه‌ای از سوی سر مربی تیم ملی جوانان کشور برای آمادگی بیشتر به این مرحله اردوی آماده‌سازی فراخوانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دعوت‌شوندگان به اردوی آماده‌سازی تیم ملی تمرینات فنی خود را از روز سه‌شنبه 6 تیرماه زیر نظر لیلا وقاری سرمربی تیم ملی پیگیری می‌کنند.

مخدومی اهل شهر دلبران از توابع شهرستان قروه است که مدت 6 سال زیر نظر مربی خود معصومه منتشلو به تمرینات و آمادگی پرداخته است.

گفتنی است؛ اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دختر در کمپ تیم های ملی برگزار می‌شود و تا روز شنبه 10 تیرماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۵۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین واگذاری «استقلال» و «پرسپولیس» آغاز شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آیین واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی صبح امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳) در ساختمان وزارت اقتصاد آغاز شد.

به نقل از ایرنا در این مراسم «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان، «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی، «ابراهیم بازیان» سرپرست سازمان خصوصی سازی، «رضا درویش» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، «علی خطیر» مدیرعامل استقلال، «مهدی محمدنبی» نایب رئیس فدراسیون فوتبال و «مصطفی زارعی» رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال حضور دارند.

به گزارش ایرنا، اواخر فروردین سال ۱۴۰۳، سازمان خصوصی‌سازی آگهی واگذاری سهام ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال را منتشر و قیمت پایه و شرایط عرضه سهام این باشگاه‌ها را اعلام کرد.

پس از تأیید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی‌سازی، مزایده رسمی برای واگذاری ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه از صبح روز دوشنبه در فرابورس آغاز شد و در نهایت سهام سرخابی‌ها به فروش رفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898993

دیگر خبرها

  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • آیین واگذاری «استقلال» و «پرسپولیس» آغاز شد
  • امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد