Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه نایب‌رئیس هیئت تکواندو و معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) تفاهم‌نامه‌ای مبنی بر آموزش رایگان بانوان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت امضا شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مریم یقینی نایب‌رئیس هیئت تکواندو قم در این جلسه بابیان این طرح به‌عنوان زکات ورزشی اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و توافق‌های به‌عمل‌آمده تمامی افراد در رده‌های سنی 5 تا 30 سال مشمول این تفاهم‌نامه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کلاس‌ها در روزهای زوج و در محل خانه تکواندو برگزار می‌شود که هیچ‌گونه شهریه‌ای از این عزیزان دریافت نخواهد شد.

نائب رئیس هیئت تکواندو با اشاره به اینکه هدف این طرح نشاط‌بخشی بین بانوان و قهرمان‌پروری است، تصریح کرد: این طرح با مربیگری نایب‌رئیس هیئت تکواندو برگزار می‌شود و در صورت نیاز کلاس‌های فوق‌العاده نیز برگزار خواهد شد.

در ادامه نیز حجت‌الاسلام‌والمسلمین هرمز، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم اظهار داشت: از این اقدام ارزشمند هیئت تکواندو تشکر می‌کنم و این اقدام را حرکتی فرهنگی و ورزشی میدانم، چراکه این طرح و برنامه جدید برای نخستین بار در استان صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: این اقدام که در بخش بانوان در حال انجام است به‌طور ویژه و مضاعف ارزشمند است چراکه بسیاری از افرادی که تحت پوشش کمیته امداد امام هستند امکان و فضای ورزشی مناسب را در اختیار ندارند تا بتوانند از این امکان بهره‌مند شوند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرد: از مجموعه اساتید و مربیان می‌خواهم که با نیت این اقدام خداپسندانه را انجام دهند چراکه خداوند متعال می‌فرمایند هر آن‌کسانی که یک‌قدمی برای رشد و تعالی این افراد کم‌بضاعت بردارد خداوند چندین برابرش را برمی‌گرداند .

وی گفت: امیدوارم این اقدام در سطح وسیع‌تر و در بخش مردان نیز ادامه پیدا کند تا بتوانیم علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی که داریم در بخش‌های ورزشی نیز برنامه‌های مناسبی را برای عزیزان تحت پوشش برنامه‌ریزی کنیم که با حمایت شما صورت پذیرد.

انتهای پیام/

R7854/P1377/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۵۷۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات جام برترین‌های دارت کشور و مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی کمیته دارت استان کردستان و در سنندج برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها که ۳۰ و ۳۱ فروردین با حضور ۱۶ ورزشکار برگزار می‌شود؛ ۸ بازیکن در بخش بانوان و ۸ نفر هم در بخش آقایان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و نفرات برتر هر بخش جواز حضور در اردوی تیم‌های مردان و زنان کشورمان اعزامی به مسابقات آسیایی چین تایپه را بدست خواهند آورد.

سالن بسکتبال مجموعه ورزشی ۲۲ گولان شهرستان سنندج میزبان این رقابت‌ها خواهد بود.

گفتنی است؛ مسابقات آسیایی چین تایپه آبان امسال برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • کریمی: هیئت مدیره استقلال برای گرفتن حق جلسه و پیراهن نیست!
  • آخرین فرصت بهره‌مندی بانوان روستایی و عشایری از بیمه رایگان دولت
  • مهلت ثبت نام بیمه بانوان روستایی و عشایر گیلان با ۳ فرزند
  • ۳۰ فروردین؛ آخرین فرصت بهره‌مندی بانوان روستایی و عشایری از بیمه رایگان دولت
  • خدامرادی عضو کمیته فنی پومسه در اتحادیه تکواندو آسیا شد
  • بانوان ملی پوش تکواندو رقبای خود را شناختند
  • جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۵ فروردین