Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری فارس، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو ابلاغ مصوبه 249 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص رعایت کف قیمت بسته های اینترنت، کلیه اپراتورهای تلفن همراه کشور موظف به حذف یا تغییر برخی بسته های اینترنت خود شده‌اند.

در همین راستا شرکت ارتباطات سیار ایران، از روز سه شنبه 30 خرداد ماه بسته های اینترنت خود را با تغییراتی همراه کرده که شامل تغییر حجم شبانه بسته های آلفا و آلفا+ (4 بسته)، توقف فروش بسته های نامحدود شبانه در #1000* (6 بسته) و توقف فروش بسته های محدود شبانه (3 بسته) می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت هیچ کدام از بسته‌های موجود قابل انتخاب، تغییری نکرده و تنها حجم  هدیه شبانه بسته ها عوض شده است تا مطابق با مصوبه 249 سازمان تنظیم مقررات شود.

مشترکینی که در حال حاضر در حال استفاده از بسته های حذف شده هستند، تا پایان زمان و یا حجم بسته فعلی، اجازه استفاده از بسته را داشته و پس از اتمام حجمی یا زمانی، امکان خرید مجدد بسته های حذف شده را نداشته و پیشنهادات جدیدی دریافت می کنند.

مشترکین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تغییرات بسته‌های اینترنت به پرتال این اپراتور به نشانی mci.ir مراجعه کنند.

م

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۵۸۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ هزار روستا به شبکه ملی ارتباطات و اینترنت متصل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های برق منطقه‌ای استان سمنان در میامی ضمن بیان اینکه توسعه شبکه ملی ارتباطات و بهره‌مندی روستاها از اینترنت پر سرعت راهی برای خارج شدن روستاها از بن بست‌های اقتصادی است، ابراز داشت: با اتصال به شبکه اینترنت کسب و کارهای جدید در بستر روستاها شکل خواهد گرفت و اقتصاد آن‌ها شکوفا خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه به دلایل فوق اتصال روستاها به شبکه اینترنت مورد پیگیری جدی این وزارت خانه است، افزود: در برخی روستاها با نبود زیر ساخت‌های نظیر برق مواجه هستیم که این قدری کار را دچار چالش می‌کند.

وزیر ارتباطات و فناوری ضمن بیان اینکه در دولت سیزدهم تلاش‌های بسیاری صورت گرفت تا با ایجاد زیر ساخت‌های لازم روستاها نیز از اینترنت پر سرعت بهره مند باشند، ابراز داشت: در این بین همکاری و همراهی سایر وزارت خانه‌ها و تخصیص اعتبارات لازم کار را شتاب خواهد بخشید.

زارع پور ضمن بیان اینکه طی دولت سیزدهم هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکه ملی ارتباطات و اینترنت متصل شدند، تصریح کرد: امیدواریم با توسعه زیرساخت‌های انرژی و ارتباطی بتوانیم تعداد بیشتری روستا را به این شبکه متصل کنیم.

وی افزود: با توجه به نامگذاری شعار سال می‌بایست زیر ساخت‌های لازم نیز فراهم شود تا مردم بدون محدودیت بتوانند در جهش تولید مشارکت کنند.

کد خبر 6081819

دیگر خبرها

  • کسب و کار‌های جدید در بستر روستا‌ها شکل خواهد گرفت
  • ۷ هزار روستا به شبکه ملی ارتباطات و اینترنت متصل شدند
  • تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
  • وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت 50 درصد در سال جاری افزایش خواهد یافت
  • آخرین وضعیت فیبر نوری در کشور
  • آخرین وضعیت فیبرنوری در کشور
  • گزارش جدید اسپیدتست/ وضعیت سرعت اینترنت ایران در جهان
  • افزایش سرعت اینترنت ثابت و همراه نسبت به ماه گذشته
  • افزایش سرعت اینترنت ایران علیرغم کاهش رتبه
  • افزایش سرعت اینترنت ثابت و همراه در کشور