Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:10:03 GMT

مرغ هورمونی، شایعه یا واقعیت

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۵۹۲۶۷

مرغ هورمونی، شایعه یا واقعیت

قدس آنلاین نوشت: گوشت مرغ به عنوان یکی از اقلام پروتئینی و البته با توجه به قیمت مناسب تر آن نسبت به گوشت قرمز سهم مهمی در سبد مصرفی خانوارها دارد و لذا تقاضای بالای مصرف این فرآورده گوشتی این شائبه را ایجاد کرده است که تولید کنندکان برای تسریع در تولید و پرروش مرغ از هورمون استفاده می‌کنند که برابر سفارش برخی پزشکان باید از مصرف آن خودداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



*دیگر اخبار برجسته قدس آنلاین به شرح زیر است:
- وعده خرید دستگاه «آنژیوگرافی مغز» بیمارستان قائم 10 ساله شد.
- 8000 هزار زائر از خراسان رضوی در قالب 73 کاروان به حج تمتع مشرف می شوند.
- درد دل های پدر مینیاتور خراسان: متاسفانه مسئولان هنرمندان را حمایت نمی‌ کنند
- نماینده مردم قوچان در مجلس: کارخانه دوچرخه‌سازی آساک 30 میلیارد تومان بدهی دارد.

پایگاه خبری تابناک خراسان رضوی:
- سردبیر ارشد شبکه بین‌المللی اجتهاد: حضور زمان‌مند، شتاب رسانه‌ای و انضباط فکری رویکرد اصلی شبکه بین‌المللی اجتهاد است
- انتخاب مدیرعامل جدید خانه مطبوعات خراسان رضوی: در نخستین جلسه هیات مدیره خانه مطبوعات خراسان رضوی علی خسروشاهی به عنوان مدیر عامل خانه مطبوعات انتخاب شد.

* پایگاه خبری مشهد پیام:
- حجت الاسلام قرائتی: چمران مرد تحول بود/ آموزش و پرورش حرف تحول نمی‌خواهد مرد تحول می‌خواهد
- سخنگوی منتخبین شورای پنجم در واکنش به دخالت دیوان محاسبات در شهرداری مشهد: دخالت سایر دستگاه‌های نظارتی فقط در چارچوب قانون قابل پذیرش است.

*پایگاه خبری صبح مشهد:
- معاون اداری و مالی شهرداری مشهد در پاسخ به اخبار مطرح شده : همکاری فرا قانونی شهرداری مشهد با دیوان محاسبات/ رای قطعی مبنی بر انفصال شهردار مشهد ابلاغ نشده است!
- تجلی‌گاه پیوند دین و هنر: موزه هدایای مقام معظم رهبری آستان قدس رضوی، مملو از آثار نفیس هنری گوشه و کنار دنیا است. اشیایی که توسط سران کشورهای خارجی، شخصیت‌های برجسته ایرانی و خارجی، هنرمندان و ارادت‌مندان به حضرت آیت‌‌الله العظمی خامنه‌‌ای(مدظله العالی) اهدا شده است.

*پایگاه خبری پرستوها
- آخرین وضعیت موسسه های اعتباری غیرمجاز و ثامن: طبق آمار غیر رسمی هفت هزار موسسه با عنوان های مختلفی فعالیت داشتند و طبق بیان صاحب نظران حدود 20 درصد از نقدینگی کل کشور را به خود اختصاص داده اند.
- مسئول سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی: مشهد اولین مرکز شکل گیری سازمان بسیج اساتید بود
- تولید دستگاه جلوگیری از تبخیر بنزین در خراسان‌رضوی

*پایگاه خبری صبح توس:
- تاکید چندباره مسئولان طی چند روز اخیر: سپرده‌گذاران ثامن نگران نباشند؛ همه سپرده‌ها محفوظ است
- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی: تخریب مهد کودک به بهانه طرح توسعه باغ موزه دفاع مقدس کذب است
- نقدی بر وضعیت حجاب در سریال‌های تلویزیونی؛ تابو شکنی یک سریال و رواج بی‌حجابی در رسانه ملی/ وقتی هنرمندان به احکام دینی واقف نیستند .
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7489/6012 گردآورنده: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۵۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است

زهرا آهنگرزاده گفت: در این مدت دمای هوای مشهد به بالای ۳۰ درجه سلسیوس و در مناطق کویری خراسان رضوی تا ۳۳ درجه افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۲۸ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل های هواشناسی امروز بین ۱۸ تا ۳۱ درجه در نوسان خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی دامه داد: از عصر چهارشنبه هفته جاری با نفود سامانه بارشی جدید از گرمای هوا در استان کاسته می‌شود که اطلاعات تکمیلی در موعد مقرر اعلام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ابرناکی، افزایش رطوبت هوا و سرعت گرفتن لحظه‌ای وزش باد از دیگر پدیده های جوی است که تا روز چهارشنبه هفته جاری در استان غالب خواهد بود.

آهنگرزاده عنوان کرد: در شبانه روز گذشته، ریوش با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس و تایباد با بیشینه دمای ۳۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان خراسان رضوی بوده اند.

به گفته وی، در این مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۵ تا ۲۸ درجه سلسیوس را به ثبت رسانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی ؛ شایعه یا واقعیت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • از شایعه تا واقعیت عضویت پدر مهران غفوریان در ساواک