Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم ، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

سیلی مقتدرانه رزمندگان سپاه اسلام به جبهه ی کفر و تروریست های تکفیری در موشک باران مقر اصلی داعشی های مزدور و خونریز در منطقه دیرالزور سوریه یکی از عملیات های به هنگام، هوشمندانه و غرور آفرین سپاه اسلام بود.

بی شک، شوک بزرگ این اقدام غافلگیرانه برای تروریست های داعشی، حامیان و سایر هم مسلکان آنها سنگین، و درس عبرتی برای آیندگان و بدخواهان نظام اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این اقدام بجا، هوشمندانه و ضربتی؛ پاسخی به اقدام کور تروریستی در تهران بود تا به دشمنان نشان دهد امروز هرگونه اقدامی علیه ایران پاسخی سنگین، پشیمان کننده و در حقیقت نابود کننده خواهد داشت.

دشمنان ایران اسلامی صدای این سیلی محکم و خرد کننده را شنیدند و آمریکا، اسرائیل، رژیم سعودی و مرتجعان منطقه با واقعیت اقتدار و قدرت سپاه اسلام آشنا شدند.

درود خدا و ملائکه بر رزمندگان اسلام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که ولایتمدارانه و در اقدامی انقلابی، دل تمام ملت ایران و خانواده ی شهدا و تمامی آزادگان جهان را شادکردند و در لبیک به ندای فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای «مدظله العالی» این سیلی محکم را به دشمنان اسلام وارد کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام ضمن تشکر از نیروی‌های مسلح بخصوص یگان های موشکی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ در این ماه عزیز از خداوند متعال اقتدار بیش از پیش رزمندگان اسلام را برای مقابله با دشمنان کینه توز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهان است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۵۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان»

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که حمله جدیدی را علیه رژیم صهیونیستی انجام داده است.

بر این اساس مقاومت اسلامی عراق بندر نفتی «عسقلان» در سرزمین‌های اشغالی را هدف حمله موشکی قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق بیان کرد که این حمله با استفاده از موشک کروز پیشرفته «الارقب» به انجام رسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود
  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان»
  • جزئیات مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • وعده صادق و جنگ احزاب چه شباهت عجیبی؟! | روایت متفاوت حسین شریعتمداری از حمله ایران به اسرائیل
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد