Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهر - نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: با توجه به اینکه بیمارستان اهر برای بیماران منطقه خدمات درمانی ارائه می‌دهد فاقد دستگاه MRI است.

به گزارش خبرنگار مهر، بیت‌الله عبدالهی عصر چهارشنبه از مرکز توان‌بخشی معلولین جسمی و ذهنی بالای ۱۴ سال پسران طهور شهرستان اهر بازدید کرد و به همراه رئیس اداره بهزیستی و مدیرعامل این مرکز در جریان مسائل و مشکلات مرکز توان‌بخشی طهور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس در بازدید از مرکز توان‌بخشی معلولین جسمی و ذهنی بالای ۱۴ سال پسران طهور اهر با اشاره به اینکه مرکز توان‌بخشی این شهرستان به مساعدت‌های خیرین نیاز دارد، افزود: با توجه به اینکه در منطقه تنها مرکز توان‌بخشی در اهر وجود دارد همه وظیفه‌داریم تا در رفع مشکلات این مرکز قدم برداریم.

بیت‌الله عبدالهی ادامه داد: معلولان ساکن در مرکز توان‌بخشی معلولین جسمی و ذهنی بالای ۱۴ سال پسران طهور شهرستان اهر با برخی کمبودها دست و پنجه نرم می‌کنند که در این خصوص می‌بایستی خیرین و مردم با همراهی مسئولین آستین بالا زده و برای کمبودها و نواقصات این مرکز گام‌های ارزشمندی برداشته شود.

وی با اشاره به سفر اخیر وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به استان آذربایجان شرقی، اضافه کرد: بنده در دیدار با وزیر بهداشت و درمان تنها موردی که برای شهروندان اهری و مردم منطقه از جمله دستگاه MRI بسیار مهم بود را مطرح کرده و خواستار تجهیز این دستگاه در بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر شدم.

عبدالهی تصریح کرد: با توجه به اینکه بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر علاوه بر مردم این شهرستان بلکه به مردم شهرستان‌های هم‌جوار و حتی به بیماران استان اردبیل و کشور آذربایجان خدمات درمانی ارائه می‌دهد ولی با این وجود بیمارستان اهر فاقد دستگاه MRI بوده به همین خاطر از وزیر بهداشت تقاضا داریم تا برای رفع بخشی از مشکلات درمانی مردم منطقه در این خصوص مساعدت ویژه‌ای داشته باشد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس در پایان سخنان خود بر جلب مشارکت‌های خیرین جهت رفع مشکلات مرکز توان‌بخشی معلولین جسمی و ذهنی بالای ۱۴ سال پسران طهور اهر تأکید و خاطرنشان کرد: هر اقدامی که بتواند در رفع مشکلات این مرکز تأثیرگذار باشد دریغ نخواهیم کرد.

در ادامه این نشست لیلا اکبرزاده اهری رئیس اداره بهزیستی شهرستان اهر و مرتضی شهبازیان مدیرعامل مرکز توان‌بخشی معلولین جسمی و ذهنی بالای ۱۴ سال پسران طهور مسائل و مشکلات این مرکز را بیان کردند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۵۹۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد

به گزارش «تابناک»، محمد علیشاهی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه شامگاه جمعه هفتم اردیبهشت رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان طالقانی و بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار اعضای خانواده تجربه کند/ ضرورت نهادینه شدن «فرهنگ کار» در جامعه
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد