Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوروش پرویزیان افزود: سررسید برخی از قراردادها 14 ماهه و برخی 17 ماهه بود که اکنون سررسید قراردادهای 14 ماهه فرا رسیده که در سایت بانک مرکزی و بانک پارسیان نحوه مراجعه سپرده گذ اران ثامن الحجج به شعب بانک پارسیان برای دریافت ما به التفاوت ذکر شده در قرارداد را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی گفت: البته تا این لحظه 10 هزار حساب، متعلق به 5 هزار نفر که ارقام بالایی است هنوز تعیین تکلیف نشده است که در این باره هیئت تسویه‌ای در بانک مرکزی شکل گرفته و این هیئت درباره این 5 هزار نفر مسئول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عال بانک پارسیان گفت: در ارتباط با همه افرادی که برگ تعهد بانک پارسیان را دارند، پرداخت‌ها را آغاز خواهیم کرد ضمن اینکه سقف ارقام تعیین تکلیف شده 300 میلیون تومان است.


پرویزیان افزود: ابتدا تا سقف 100 میلیون تومان سپس تا سقف 200 میلیون تومان و در نهایت برای افرادی که تا سقف 300 میلیون تومان برگ تعهد از بانک پارسیان دارند به ترتیب پرداخت‌ها صورت می‌گیرد.


رئیس کانون بانک‌های خصوصی گفت: با کنترل تورم و رفع تنگناهای مالی بنگاه‌های تولیدی، بانک مرکزی و شبکه بانکی کشور تلاش کردند نرخ سود سپرده و تسهیلات را متعادل کنند.


پرویزیان افزود: نرخ سود بانکی در بازه‌ای حدود 30 درصد بود که با تصمیم گیری شورای پول و اعتبار به حدود 18 درصد کاهش یافت، اما متاسفانه به علت نیازمندی هایی که دولت در انتشار اوراق داشت نوساناتی در نرخ سود اتفاق افتاد.


وی اضافه کرد: امیدواریم در روزها و ماه‌های آینده شاهد کاهش دوباره نرخ سود بانکی باشیم تا تعادل بهتری در بازار پول کشور به وجود آید.


پرویزیان گفت: اجرایی کردن نرخ سود 15 درصد برای سپرده یکساله به عنوان مصوبه شورای پول و اعتبار از جهت گیری‌های اصلی نظام بانکی است، از نظر قانونی تکلیف شده که به این سمت حرکت کنیم، اما محدویت‌های مختلف، مشکلاتی را ایجاد کرده که امیدواریم ازجانب دولت و بانک مرکزی رفع شود.


وی افزود: امیدواریم در نیمه اول امسال این مصوبه شورای پول و اعتبار را در شبکه بانکی کشور اجرایی کنیم.


پرویزیان گفت: برای سپرده‌های یکساله جدید نرخ 15 درصد اجرایی شد، اما سپرده هایی هم در شبکه بانکی وجود دارد که حساب‌های آن مربوط به قبل است و بانک‌ها هم باید به تعهدات گذشته خود عمل کنند و تا زمان سر رسید قراردادها بانک‌ها به پرداخت این نرخ بالاتر متعهد هستند.

تسنیم

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۵۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟

ظاهراً تعیین تکلیف طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به مجلس دوازدهم موکول شده است.

به گزارش ایلنا، سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان در چند سال گذشته و وعده‌های نمایندگان مجلس یازدهم، ظاهراً آن‌ها نتوانسته‌اند نظر مثبت اعضای هیات عالی نظارت مجمع تشخیص را جلب کنند و نشست‌هایی که برگزار شده موفق نبوده است.

در حال حاضر پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که با توجه به عدم رسیدن به توافق با شورای نگهبان و هیات عالی نظارت و به دلیل رای نیاوردن بعضی از نمایندگان پیگیر طرح، تلاش جهت به دست آوردن نظر مثبت هیأت نظارت و رفع ابهامات به مجلس دوازدهم موکول شده است.

به این ترتیب، فعلاً پیمانکاران در عرصه روابط کار کشور با قدرت ماندگارند و قراردادهای مناقصه جدید پیاپی برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها