Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه قوت غالب ایرانیان گندم است، مومنان باید قیمت سه کیلوگرم گندم را طبق قیمت محل زندگی خود محاسبه کرده و به عنوان فطریه پرداخت کنند.
وی اظهار کرد: در آذربایجان غربی نیز با توجه به پرس و جوهایی که انجام شد، قیمت هر کیلوگرم گندم که بتوان با آن نان تهیه کرد، 20 هزار ریال برآورد شد که با احتساب سه کیلوگرم گندم به ازای هر نفر، سهم فطریه هر فرد 60 هزار ریال تعیین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: البته خانواده‌هایی که استطاعت مالی بیشتری دارند، می‌توانند بیشتر از این میزان نیز فطریه پرداخت کنند.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: زکات فطریه از واجبات مهم در دین اسلام است که از زمان غروب آخرین روز ماه مبارک رمضان بر هر مسلمانی واجب می‌شود و سرپرست خانواده باید برای خود و همه کسانی که نان خور وی هستند، زکات فطریه پرداخت کند.
وی ادامه داد: بهتر است زکات فطریه به همسایگان و خویشاوندان نیازمند پرداخت شود و اگر کسی هم نتوانست زکات فطریه را به دست نیازمندان واقعی برساند، ستاد زکات فطریه استان صندوق‌هایی را به منظور دریافت فطریه در پایگاه‌ها، مساجد، مصلاها و محل‌های برگزاری نماز عید فطر تدارک دیده‌ است.
8135/2093 ** خبرنگار: شهین بیدادرس**انتشاردهنده :صابرچهرقانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول!
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول، غیرقانونی است
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • خمس و زکات در عین وجوب یک امر داوطلبانه است
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد