Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@17:55:03 GMT

۸۵ خانه عالم در استان قزوین احداث شده است

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۶۱۰۷۴

۸۵ خانه عالم در استان قزوین احداث شده است

قزوین- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: با احداث ۸۵ خانه عالم و استقرار ۶۰ روحانی در مناطق مختلف استان زمینه تبلیغ امور دینی و مذهبی بخوبی در استان فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس نظری چهارشنبه شب به مناسبت سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در محل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد اظهار کرد: یکی از برنامه های تخصصی در ماه مبارک رمضان همایش طلایه داران تبلیغ بود که مبلغین برای توجیه برنامه ها برگزار شد که در هنگام اعزام مبلغین به مناطق محروم بیش از ۲۵ توصیه تبلیغی و محتوای کار تهیه شد و در اختیار آنها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: عطر افشانی و غبار روبی مساجد با همکاری اوقاف، خادمین و ائمه جماعات در ماه مبارک رمضان انجام شد.

حجت الاسلام نظری یادآورشد: در سال گذشته بیش ازچهار هزار و ۱۰۰ نفر مبلغ دینی به مناطق مختلف استان اعزام شدند که توانستند ۵۵ هزار نفر روز آموزش ارائه کنند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: تا پایان امسال نیز این فعالیت با ۱۰ درصد افزایش تداوم یافته و پیش بینی می شود نزدیک به ۵۵ هزار و ۵۰۰ نفر روز آموزش ارائه شود.

نظری افزود: در سال گذشته حدود ۶۰ نفر روحانی مستقر در محل بیش از به ۱۷ هزار و ۵۲۰ نفر روز آموزش ارائه شد.

احداث ۸۵ خانه عالم دراستان قزوین

وی گفت: در استان قزوین تاکنون ۸۵ خانه عالم احدث شده و تعدادی از روحانیون در آن مستقر شده و تعدادی نیز در حال تکمیل است تا افراد دیگری در آنها مستقر شده و خدمات لازم را به مردم ارائه کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا، پایان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: فردا پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ساعت ۸ صبح تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان می‌رسد.

حجت الله دهدشت افزود: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین دو نماینده دیگر حوزه انتخابیه آبادان و یک نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی متولدان ۲۱ اردیبهشت سال ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در انتخابات شرکت کنند و براساس قانون افرادی که در دور اول در حوزه انتخابیه رای دادند باید در همان حوزه در رای گیری شرکت نمایند.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی از مجموع ۱۸ نماینده مردم خوزستان، ۱۵ نفر انتخاب و به بهارستان راه یافتند.

دیگر خبرها

  • رتبه نخست قزوین در طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها»
  • حرکت آیت‌الله لاری زمینه‌ساز شکل‌گیری انقلابی بر مبنای نظریه ولایت مطلقه فقیه است
  • رتبه نخست استان قزوین در طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها»
  • فردا، پایان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • بازدید منتخب مردم قزوین- البرز و آبیک از جاده الموت- تنکابن
  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود
  • همراه با خبر‌های ورزشی هفدهم اردیبهشت استان قزوین