Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@23:20:03 GMT

آتش سوزی 2 خودرو در تصادف جاده تهران – پردیس

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۶۱۵۰۶

رییس پلیس راه شرق استان تهران از برخورد یک دستگاه خودروی تریلر با 7 خودروی سواری مسیر تهران – پردیس- محدوده جاجرود- خبر داد که موجب آتش سوزی و انسداد مسیر شد.

سرهنگ سیاوش محبی دقایقی پیش در گفت و گو با ایرنا در خصوص حادثه مسیر تهران – پردیس محدوده جاجرود اظهار کرد: یک دستگاه خودروی تریلر از رودهن به سمت تهران در حال حرکت بوده که در شیب جاده - محدوده جاجرود – به علت نقص فنی در سیستم ترمز کنترل خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: طی این حادثه تریلر با 7 دستگاه خودروی سواری برخورد کرد و در اثر این برخورد خودروی پژو 206 با تریلر در آتش سوختند که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

سرهنگ محبی با بیان اینکه در این حادثه 6 نفر مصدوم شدند، گفت: سرنشین تریلر با آتش گرفتن خودرو از ماشین بیرون پرید که موجب شکستگی در ناحیه پا شد و همچنین 2 سرنشین خودروی 206 با کمک نیروهای پلیس راه و مردم به موقع از خودرو پیاده شدند و از مرگ حتمی نجات یافتند و تنها موجب سوختگی آنان شد.

رییس پلیس راه شرق استان تهران ادامه داد: خودروهای آتش گرفته در این حادثه کاملا سوختند که در راستای کنترل ترافیک و جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی، مسیر توسط پلیس راه بسته شد که بعد از انتقال مصدومان به بیمارستان، مسیر باز و هم اکنون تردد صورت می گیرد.

رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: از رانندگان می خواهیم تا از سلامت خودروی خود مطمئن شوند و با سرعت مطمئنه در مسیر حرکت کنند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۱۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شعبانی صبح امروز سه شنبه در گفت و گویی رسانه‌ای بیان کرد: این حادثه در کیلومتر ١٥ محور اندیمشک به شوش، پل کرخه - سه راهی دهلران رخ داد که با وقوع این حادثه یک تیم امداد و نجات در جاده به همراه یک خودرو نجات از پایگاه دانیال نبی (ع) شوش به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: پس از ارزیابی و اقدامات اولیه و ایمن‌سازی خودروها، سه نفر از جان باختگان این حادثه که در خودروها محبوس شده بودند رهاسازی و برای ادامه روند قانونی تحویل عوامل انتظامی شدند.

شعبانی اظهار کرد امداد رسانی به این حادثه ۲ ساعت به طول انجامید، افزود: رانندگان برای جلوگیری از این حوادث ناگوار ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در هنگام مواجهه با حوادث جاده‌ای با شماره ندای امداد ١١٢ تماس و یا به نزدیکترین پایگاه جاده‌ای جمعیت هلال احمر اطلاع دهند.

کد خبر 6092747

دیگر خبرها

  • حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی با تریلر در اردکان
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان در محور یزد طبس هشت مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • پای عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شکست
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • سومین حادثه برای مقامات اسرائیلی
  • طی یک هفته، سومین وزیر اسرائیل هم مصدوم شد