Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهشهر - دوازدهمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام رمضان یادبود شادروان احسان نصیری خلیلی در خلیل‌شهر بهشهر آغاز شد.

محمد تقی محمدپور رئیس هیئت کشتی خلیل شهر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز دوازدهمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام رمضان یادبود شادروان احسان نصیری خلیلی در خلیل‌شهر بهشهر از چهارشنبه اظهار داشت: این مسابقات دو شب ادامه دارد ودر این دوره از رقابت‌هاتیم‌هایی از گلستان و مازندران به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدپور با اشاره به اینکه کشتی گیران بر روی دو تشک A و B به میدان می‌روند، گفت: رقابت‌های این دوره از مسابقات کشتی آزاد جام رمضان در گروه A: شامل تیم‌های خلیل شهر، گلستان، میان درود و در گروه B شامل تیم‌های قائم‌شهر، سلمان شهر، گلوگاه است.

وی ادامه داد: چهارشنبه‌شب ۳۱ خرداد دور اول این رقابت‌ها از ساعت ۲۲ آغاز و خلیل شهر - گلستان (تشک A)، قائم‌شهر - سلمان شهر (تشک B) و در همان شب در دور دوم گلستان - میان درود (تشک A)، سلمان شهر- گلوگاه (تشک B) رقابت می‌کنند.

وی بیان داشت: دور سوم چهارشنبه‌شب تیم‌های خلیل شهر - میان درود (تشک A)، قائم‌شهر - گلوگاه بر روی تشک B به میدان می‌روند.

رئیس هیئت کشتی خلیل شهر با اشاره به رقابت‌های پنج‌شنبه گفت: پنجشنبه، اول تیرماه دیدار رده‌بندی تیم‌های دوم گروه‌های A و B برگزار می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام مسئولان برگزاری مسابقات فوتسال جام جهانی سه شهر بخارا، تاشکند و اندیجان میزبانان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ خواهند بود.

لازم به ذکر است که جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ دهمین دوره جام جهانی فوتسال است که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد. برای چهارمین بار است که این مسابقات در قاره آسیا و برای اولین بار است که در آسیای مرکزی برگزار می‌شود. همچنین تیم ملی پرتغال با قهرمانی در دوره قبلی مسابقات مدافع عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها است.

کد خبر 6086279

دیگر خبرها

  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از پنجم اردیبهشت
  • ۸۴۷ فرزند یتیم ومحسنین تحت حمایت در طرح اکرام ایتام بهشهر
  • تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد
  • تیلور المپیک را از دست داد