Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@19:48:18 GMT

بیعت اعضای خاندان سلطنتی عربستان با ولی‌عهد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۶۲۵۲۱

بیعت اعضای خاندان سلطنتی عربستان با ولی‌عهد

مراسم بیعت با ولی‌عهد جدید عربستان چهارشنبه شب در مکه مکرمه برگزار شد. به گزارش جهان نيوز؛ مراسم بیعت با ولی‌عهد جدید عربستان چهارشنبه شب در قصر پادشاهی در مکه مکرمه برگزار شد. در این مراسم، صدها نفر از اعضای خاندان سلطنتی، مقامات و سران قبایل عربستان با حضور در قصر با «محمد بن سلمان» به عنوان ولی‌عهد جدید بیعت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیروز پادشاه عربستان در اقدامی که از مدت‌ها پیش انتظار آن می‌رفت، «محمد بن نایف» را از ولایت عهدی و دیگر مناصب برکنار کرده و فرزندش را که نایب ولی‌عهد بود، به عنوان جانشین خود معرفی کرد.
با این تصمیم، در صورت مرگ سلمان، فرزند 31 ساله او پادشاه عربستان خواهد بود و قدرت به نسل بعدی آل سعود منتقل می‌شود.
در سه سالی هم که از روی کار آمدن سلمان می‌گذرد، در بسیاری از گزارش‌های رسانه‌ای از محمد بن سلمان به عنوان اثرگذارترین فرد در عربستان یاد شده بود.
وی ماه گذشته هم دیداری با مقامات آمریکایی داشته و گفته می‌شود که در همان دیدار موافقت واشنگتن برای ولی‌عهدی را دریافت کرده است. منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»

آفتاب‌‌نیوز :

کاظم نوربخش عکسی از خود در کنار علی اخوان در پشت‌صحنه سریال «نون خ» منتشر کرد.

کاظم نوربخش (زاده ۱ مهر ۱۳۵۵ در بیجار)، است. وی با بازی در نفش سلمان سریال نون خ به شهرت رسیده است. او یکی از هنرمندان باسابقه دنیای هنر است که فعالیت‌های هنری را از دوران مدرسه آغاز کرد و از سال ۷۰ به طور جدی به بازیگری پرداخت.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • (عکس) تصاویری دیده نشده از مراسم حج ۷۰ سال پیش
  • (تصاویر) تصاویری دیده‌نشده از مراسم حج ۷۰ سال پیش