Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس ادارات، نهادها، سازمانها و تشکلهای مردمی در استان اردبیل آمادگی خود را برای حضور باشکوه در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از استکبار جهانی اعلام کردند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما اردبیل/ در آستانه فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس ادارات، نهادها، سازمانها و تشکلهای مردمی در استان اردبیل با صدور بیانیه ای آمادگی خود را برای حضور باشکوه در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از استکبار جهانی اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل و نواحی تابعه، اداره کل فرودگاههای استان، تشکیلات قضایی و سازمان بسیج حقوق دانان استان، فرمانداریها و بخشداریهای استان، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان بسیج کارگری، اداره کل بهزیستی،اداره کل ثبت احوال استان، اتحادیه صنف مشاوران املاک، کارکنان و کتابداران کتابخانه های عمومی، تیپ 40 ارتش، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل امور عشایر و جامعه عشایری، شرکت آب منطقه ای، اداره کل مسکن و شهرسازی، دانشگاه محقق اردبیلی، اداره کل محیط زیست، اداره کل شیلات، کانون مساجد استان،دانشگاههای استان، بسیج دانشجویی دانشگاهها، شرکت ارتباطات زیر ساخت، دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در اردبیل، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی در اردبیل، بسیج ادارات، هنرمندان و رسانه و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با صدور بیانیه های جداگانه ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزجاری از استکباری جهانی آمادگی خود را برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کرده اند./

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۳۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، بزرگترین پیاده روی دغدغه مندان عفاف وحجاب شاهرود برای دفاع از طرح نور فردا سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

کانون بسیج معراج شهدا به طرف میدان امام خمینی (ره) مسیر این راهپیمایی بزرگ خانوادگی اعلام شده است.

این پیاده روی خانوادگی ساعت ۱۷:۳۰ آغاز و تا اذان مغرب و عشا ادامه خواهد داشت.

مسئولان برگزاری این مراسم بیان کرده‌اند که دغدغه مندان حجاب و عفاف شاهرودی در این مراسم با شعار «امروز سکوت حرام است» شرکت خواهند کرد.

اهداف این پیاده روی حفاظت از دین خانواده و استقلال کشور و حمایت از طرح نور اعلام شده است.

از آحاد مردم دعوت شده تا در این مراسم حضور پیدا کنند.

کد خبر 6092471

دیگر خبرها

  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی